محمدحسین محمدیان در وزن 86 کیلوگرم و حسن رحیمی در وزن 57 کیلوگرم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان در ازبکستان صاحب مدال برنز شدند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، مسابقات چهار وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی جهان امروز (یکشنبه) در شهر تاشکند ازبکستان در حال برگزاری است.
 
در وزن 86 کیلوگرم محمد حسین محمدیان در نخستین تجربه حضور در رقابت های جهانی در دور اول با نتیجه 10 – صفر آردین آبو از برزیل را شکست داد. وی در دور دوم با نتیجه 7 بر 4 از سد ادوارد روت از آمریکا گذشت. محمديان در دور سوم مقال پدرو سبالوس از ونزوئلا  با نتیجه 8 بر 6 مغلوب کرد. وی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل سالاس پرز از کوبا نايب قهرمان جهان با نتیجه 4- 2 مغلوب شد و  با توجه به حضور سالاس در ديدار فينال محمديان به گروه شانس مجدد راه يافت. وي در اين مرحله مقابل ماتسوموتو  از ‍ژاپن با نتيجه 10 بر صفر به برتري دست يافت و به دیدار رده بندی رفت محمدیان در این دیدار با نتیجه 11 بر 2 از سد عظمت عثمان اف از آذربايجان گذشت و صاحب مدال برنز شد.
 
رده بندی انفرادی این وزن به شرح زیر است:
1- عبدالرشید سعداله یف (روسیه) 2- سالاس پرز (کوبا) 3- سلیم یاشار (ترکیه) و محمدحسین محمدیان (ایران)

سعد اله یف در دیدار فینال با نتیجه 10 بر صفر از سد پرز گذشت.

رحیمی صاحب مدال برنز شد
 
در وزن 57 کیلوگرم حسن رحیمی دارنده مدال های طلا و برنز جهان در دور نخست با ضربه فنی (7 – صفر) لوان مترولی از اسپانیا را شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه 8  بر 2  میکولا عیوضیان از اوکراین را مغلوب کرد. رحيمي در دور بعد و در مرحله يك چهارم نهايي با ضربه فنی (7 -1) ویکتور لبدوف قهرمان جهان از روسیه را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت وی در این مرحله با نتیجه 5- 5 مغلوب یانگ کیونگ ایل از  كره شمالي قهرمان جهان و نفر سوم المپیک لندن شد و  به ديدار رده بندي راه يافت. رحيمي در اين دیدار با نتیجه 7 بر 4 تاكاهاشي از ‍ژاپن را شکست داد و صاحب مدال برنز شد.
 
رده بندی انفرادی این وزن به شرح زیر است:
 
 1- یانگ کیونگ ایل (کره شمالی) 2- ولادمیر خینچیگاشویلی (گرجستان) 3- حسن رحیمی (ایران) و یولادیسلاو آندریف (بلاروس)

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار