یک از افسران ارشد ارتش آمریکایی به سبب ابتلا به یک بیماری ناشناخته در نیجریه در بیمارستانی در تگزاس بستری شده و تحت معالجه قرار گرفته است .

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری دولتی عربستان سعودی ، مسئولان امنیتی آمریکا اعلام کردند یکی از افسران ارشد ارتش این کشور به سبب ابتلا به یک بیماری ناشناخته در نیجریه در بیمارستانی در تگزاس بستری شده و تحت معالجه قرار گرفته است.

سازمان اف. بی.آی آمریکا روز دوشنبه با اعلام این خبر افزود به این افسر ارشد آمریکایی  در لاگوس پایتخت نیجریه مواد ناشناخته ای تزریق شده است و وی اکنون در بیمارستان هوستون تحت درمان و آزمایشات پزشکی قرار دارد.

مسئولان امنیتی آمریکایی بدون اشاره به درجه نظامی این شخص خاطر نشان کردند  وی روز یکشنبه در فرودگاه لاگوس هدف حمله قرار گرفت و پیش از انتقال به هوستون، در مراکز درمانی مقابله با بیماریهای آمریکا در نیجریه تحت معاینات پزشکی قرار گرفت.

 پلیس فدرال امریکا اف . بی. آی تاکید کرده است در جریان انتقال این افسر ارشد آمریکایی از نیجریه به این کشور  هیچگونه آثار بیماری روی بدن او نمایان نشده  و  آزمایشات پزشکی که تاکنون بر روی این نظامی آمریکایی صورت گرفته ، نشان می دهد که بیماری او واگیرنیست.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار