پاسور اسبق تیم ملی والیبال کشورمان گفت: نتایجی که ملی‌پوشان در این دوره از مسابقات قهرمانی جهان تاکنون به دست آورده‌اند باعث افتخارمان است.

علی‌رضا بهبودی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تا به حال در ورزش گروهی سابقه نداشته است که یک رشته و تیم تا به این حد رشد کند و در عرصه جهانی قابل قبولی به دست آورد.

پاسور اسبق تیم ملی والیبال کشورمان تصریح کرد: طبق قانون مسابقات در مرحله دو سه تیم از پنج تیم گروه به دور نهایی صعود می‌کند اگر در بدترین وضعیت تیم ایران از راهیابی به دور سوم پیکارهای قهرمانی مردان جهان بازماند، چیزی از ارزش تیم والیبال کشورمان کاسته نمی‌شود.

وی گفت: با این اعتماد به نفسی که در بازیکنان ایران دیده می‌شود صعودمان از این مرحله به دور بعدی قطعی خواهد بود در طول این فرصت کوتاه تنها چیزی که تیم به آن نیاز دارد فقط تقویت روحی  و روانی است.
 
بهبودی اظهار داشت: ما در این مرحله دو بازی سخت و حساس مقابل تیم‌های لهستان و آرژانتین در پیش داریم بازی مقابل لهستان از آن جهت که دارای تماشاگران زیادی است سنگین است بازی مقابل آرژانتین هم به واسطه حضور ولاسکو در ایران و شناخت کاملش از عملکرد ملی‌پوشان کار را سخت و سنگین می‌کند دیدار تیم‌های ایران و آرژانتین یک بازی پر هیجان خواهد بود.
 
 من معتقدم ما مقابل صربستان مشکل خاصی نداریم و به راحتی آن ها را مغلوب خواهیم کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: بازی ، لهستان ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار