سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متاسفم برای فوتبالی که برای حرفه ای شدن قدم برنمی دارد.پرسپولیس در گذشته این همه افتخارآفرین بوده و اکنون آماج حملات است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران محمد پنجعلی پس از تساوی یک بر یک مقابل نفت مسجد سلیمان گفت:فوتبال ما از مشکلات بیداد می کند. همه چیز فوتبال شبه دولتی است. بالاخره شایسته سالاری باید از جایی شروع شود.مثل همه جای دنیا  اگر بخش خصوصی  فوتبال را به دست بگیرد شرایط درست می‌شود .سپاهان و استقلال ندارد همه فوتبال ما مشکل است هر کسی به نحوی با مسائل اطرافش دست به گریبان است. پیشکسوت، مربی، مدیر و بازیکن حرفه‌ای فکر نمی‌کنند.
 
وی در مورد مصاحبه سوشا مکانی که گفته از پرسپولیس می‌روم، گفت: هر بازیکنی دچار افت و خیز می شود اما کسی که غیرت دارد قهر نمی کند.تن به کار می دهد و اشتباهاتش را جبران می کند که جلو بیافتد.این نظر سرمربی و کادر فنی است که چه بازیکنی بازی کندمسلما هیچ مربی دشمن خودش نیست و بهترین بازیکنان را به میدان می فرستد.
 
سرپرست پرسپولیس ادمه داد: اگر برده بودیم شوک خوبی بود. همه تلاش کردند این بازی به نحو شایسته ای برگزار شود تا خاطر هواداران بیشتر از این آزرده نشود.خب با مسائلی که روزهای اخیر داشتیم باز هم یک امتیاز برای ما امتیاز است.
 
وی در مورد جو حاکم بر ورزشگاه که اغلب علیه پرسپولیس بود گفت:متاسفم برای فوتبالی که برای حرفه ای شدن قدم برنمی دارد.پرسپولیس در گذشته این همه افتخارآفرین بوده و اکنون آماج حملات است. سپاهان با سه تساوی مربی اش را عوض کرد و این همه حرف و حدیث نشد. بارسا در دو بازی مقابل بایرن مونیخ 7 گل خورد ولی در نیوکمپ همه استادیوم برایش دست زد. بارسایی که همه جام‌ها را می‌گرفت 7 گل خورد.وقتی تفکر حرفه‌ای باشد همه چیز پیشرفت می کند.
 
برچسب ها: لیگ ، برتر ، خلیج ، فارس ، درخشان ، تساوی ، پنجعلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار