فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از كشف و ضبط بیش از 500 كیلوگرم انواع مواد مخدر و هلاكت و دستگیری سه نفر قاچاقچی مسلح در مرزهای میانی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار رهام بخش‌ حبیبی در تشریح خبر فوق اظهار داتشت: مرزداران استان مستقر در هنگ مرزی میرجاوه با استفاده از تجهیزات فنی و اشرافیت اطلاعاتی، از ورود قاچاقچیان مواد مخدر به داخل كشور مطلع شدند و در همین راستا كلیه محورهای احتمالی ورود اشرار به داخل كشور را در پوشش كامل قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از مشاهده خودرو حامل مواد مخدر به راننده دستور ایست دادند اما پس از بی‌توجهی سوداگران مرگ به هشدارهای صادره، با رعایت قانون به كارگیری سلاح، لاستیك‌های خودرو را مورد هدف قرار دادند.

فرمانده مرزبانی استان خاطرنشان كرد:پس از توقف خودرو قاچاقچیان یكی از آنها به هلاكت رسید و دو نفر دیگر نیز با برجای گذاشتن محموله مواد مخدر، به ارتفاعات اطراف متواری شدند.

سردار حبیبی همچنین گفت: مرزداران در ادامه با همكاری عوامل بسیج منطقه، قاچاقچیان را در ارتفاعات تعقیب کردند و یك نفر دیگر از آنها به هلاكت رساندند و یك نفر را نیز دستگیر کردند.

این مقام ارشد مرزبانی سیستان و بلوچستان، مرزهای استان را برای متجاوزان، قاچاقچیان و معاندان ناامن دانست و تصریح كرد: در این عملیات مرزداران ضمن توقیف یك دستگاه خودرو تویوتا، موفق شدند 521 كیلوگرم مواد مخدر شامل 268 كیلوگرم هروئین و 253 كیلوگرم تریاك را كشف و ضبط کنند. 

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان در خاتمه ضمن تقدیر و تشكر از همكاری خوب مرزنشینان منطقه خاطرنشان كرد: مرزداران استان با هوشیاری و بدون چشم‌پوشی در برابر متجاوزان و قاچاقچیان، قاطعانه برخورد خواهند كرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۱۲:۵۰ ۲۲ شهريور ۱۳۹۳
تشکرصمیمانه ازمرزبانان غیورجمهوری اسلامی ایران
آخرین اخبار