مدیرکل برنامه و بودجه استانداری اردبیل گفت: 100 درصد اعتبار مصوب در سفر رئیس جمهور برای اجرای 67 پروژه نیمه تمام استان اردبیل اختصاص می‌یابد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، داود شایقی پیش از ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه در اردبیل اظهار کرد: در سفر رئیس جمهور 67 پروژه مصوب شده بود که همگی آنها پروژه‌های باقیمانده از سال‌های قبل بودند و هیچ پروژه‌ای در این زمینه طراحی و پیش‌بینی نشده بود.

وی ادامه داد: از این تعداد 67 پروژه در سال جاری با 275 میلیارد ریال اجرایی و عملیاتی می‌شود که قرار است تا پایان امسال 100 درصد این اعتبارات تخصیص یافته و جذب شود.

مدیرکل برنامه و بودجه استانداری اردبیل گفت: 9 پروژه نیز مربوط به تامین اعتبار در سال آینده است که سعی خواهیم کرد در زمان مناسب و متناسب با فصل کاری جذب این اعتبارات انجام شود و اجرایی شدن پروژه‌ها را به شکل کامل شاهد باشیم.

شایقی تصریح کرد: البته برای جذب اعتبارات سال 93 تا پایان تیر ماه سال آینده وقت و فرصتی گذاشته شده تا بتوانیم جذب اعتبارات را داشته باشیم و این جذب تنها مربوط به مدت محدود نباشد.

این مسئول افزود: سعی و تلاش ما بر این است تا با توافقات و ابلاغ اعتبارات امسال دستگاه‌ها هرچه سریع‌تر نسبت به جذب این اعتبارات اقدام کنند که این کار موفق‌تر از سال‌های پیش انجام شده و روند دنبال می‌شود.

 مدیرکل برنامه و بودجه استانداری اردبیل در پایان سخنان خود بیان کرد: هیچ مانعی برای جذب این اعتبارات به ویژه پروژه‌های مصوب سفر رئیس جمهور و وزرا نداریم و تا پایان امسال با پیگیری‌هایی که انجام می‌شود این جذب اعتبارات انجام می‌شود.

انتهای پیام/م
برچسب ها: اردبیل ، اعتبار ، بودجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.