فرماندار اهر ، این واحد دانشگاهی را یک ظرفیت مهم و اساسی برای منطقه عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، رضا صدیقی در جلسه کارگروه اقتصاد و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر افزود: این دانشگاه یک پتانسیل و ظرفیت مهم برای منطقه ارسباران می باشد که علاوه بر خدمات علمی و فرهنگی موجبات توسعه اقتصادی و فرهنگی منطقه را سبب شده است.

وی، با اشاره به ظرفیت بسیار بالای دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر از لحاظ نیروی انسانی متخصص و اساتید برجسته و در کنار آن امکانات، تجهیزات، فضاهای مناسب، بهترین مکان برای توسعه فعالیت های همه جانبه دانشگاه بوده و می تواند در توسعه و شکوفایی شهرستان موثر واقع شود.

وی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر را بزرگترین واحد دانشگاهی استان بعد از تبریز ذکر کرد که انصافاً با خدمات موثر خود نقش بی بدیل خود را در توسعه شهرستان به خوبی ایفاء کرده است و من بعدهم امیدواریم با تدبیر و برنامه ریزی لازم بیش از پیش شاهد پیشرفت و توسعه این دانشگاه باشیم.

این مقام مسئول، با قدردانی از مدیریت شایسته رئیس واحد اهر افزود: انصافاً با تغیرات مدیریتی شاهد رشد و توسعه همه جانبه در این دانشگاه باشیم.

وی، افزود: با تغییر نگرش در دانشگاه آزاد اسلامی و ورود به بحث اقتصادی در کنار اموزش و پژوهش این دانشگاه با توجه به ظرفیت های منطقه در حوزه کشاورزی، معدن و گردشگری با برنامه ریزی و اجرای طرح های توجیه دار اقتصادی گامهای عملی بردارد و علاوه بر درآمدزایی برای دانشگاه زمینه را برای اشتغال جمعی از فارغ التحصیلان فراهم گردد.
انتهای پیام/

منبع: ايرنا
برچسب ها: دانشگاه ، آزاد ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.