رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: اقتصاد مقاومتی در سال‌های پایانی جنگ محقق شد و مردم با وجود تحریم و جنگ و وضعیت اقتصادی ویژه کشور، مقاومت کردند.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ سردار "کارگر" رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران در خصوص شباهت‌ها و تمایزهای فرماندهان نظامی هشت سال دفاع مقدس با فرماندهان کنونی گفت: فرماندهانی که اکنون تربیت می‌شوند آموزش‌های بیشتری دیده‌اند اما  صحنه‌های سخت جبهه‌ها را ندیده‌اند.
 
وی تصریح کرد: یکی از اتفاقات و تجارب خوبی که اکنون وجود دارد این است که تجارب فرماندهان دفاع مقدس به فرماندهان کنونی منتقل شده و این موفقت آمیز خواهد بود.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار باشگاه خبرنگاران درباره شعار دفاع مقدس گفت: ایستادگی دیروز، عزت امروز و تعالی فردا را در پی دارد و ایستادگی و عزت و تعالی به هم وابسته هستند و اگر می‌خواهید ایستادگی داشته باشید باید حتما عزتمند باشید.
 
وی درباره نقش اقتصاد مقاومتی در سال‌های پایان جنگ گفت: اقتصاد مقاومتی در سال‌های پایانی جنگ محقق شد و مردم با وجود تحریم و جنگ و وضعیت اقتصادی ویژه کشور، مقاومت کردند و نشان دادند ایستادگی آنها بیش از تحریم‌هاست.

انتهای پیام/
برچسب ها: سردار ، کارگر ، بنیاد ، حفظ ، آثار ، نشر ، ارزش ، دفاع ، مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار