جشنواره فیلم بوسان در رویداد اختصاصی این جشنواره ده کتاب را برای اقتباس سینمایی معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر؛ سازمان دهندگان جشنواره بین‌المللی فیلم بوسان، ده پروژه را برای منتشر کنندگان، تهیه کنندگان و فیلم‌سازان که آرزو دارند نسخه‌های چاپی را به فیلم سینمایی تبدیل کنند، معرفی کرد.

سومین بخش تبدیل کتاب به فیلم، ششم اکتبر طی مراسم جشنواره فیلم کره جنوبی برگزار می شود و فرصت‌های اختصاصی برای رمان‌نویس‌های کار آزموده مثل "گانگ لی یانگ"و"سونگ سوک-جی" ایجاد خواهد کرد.

"گانگ" برای نوشتن رمان غیر اقتباسی که فیلم "سکوت" (2011) هم از آن الهام گرفته بود، مشهور است.

این فیلم مقامات محلی را تحت تاثیر قرار داد تا درباره پرونده‌های کودک آزادی تجدید نظر کنند. این نویسنده به زودی آخرین کارش "نردبان لاجورد" را معرفی خواهد کرد.

" سونگ سوک-جی" که رمان "رقص با باد" او توسط "پارک جئونگ-وو" به فیلم سینمایی تبدیل شد، با کتاب "مرد نامرئی" به جشنواره بوسان باز می گردد.

"ماه سیزدهم"  نوشته "چون مینسیک" و "ستاره یهودا" اثر "دوجین-کی"، رمان‌هایی هستند که به دنبال همکاری با سینماگران هستند.

برگزیدگان امسال تبدیل کتاب به فیلم، طیف متنوعی از ژانرها را شکل می دهد؛ مانند حماسه تاریخی "رمز پادشاه" اثر "جوجین"، "دویدن درمی" رمان نوجوان اثر "کیم هائه-وون"، کمک بیس‌بال "مثل گرگ" اثر "لی سی-هیونگ" و "تو را دیدم" اثر دو نویسنده به به نام‌های "چوی ایونچول" و "کانگ تائیوب" .

نوزدهمین جشنواره بین المللی فیلم بوسان از دوم تا یازدهم اکتبر برگزار می شود و 301 فیلم از 70 کشور در آن شرکت دارند.

انتهای پیام/

برچسب ها: جشنواره ، فیلم ، کتاب ، سینمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار