"محمد سلوکی" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
"محمد سلوکی" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
"محمد سلوکی" گوینده و مجری رادیو و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت:تلویزیون به دلیل داشتن مخاطبان بسیار زیاد مناسبترین راه برای دیده شدن و شناخته شدن افراد تازه وارد است.
وی در اینباره افزود: برنامههای تلویزیونی باید از لحاظ فضا و سوژه قابلیتهای نامحدودی داشته باشند و برای همهی زمانها ساخته و پرداخته شوند. برای مثال "ماه عسل" به دلیل داشتن سوژههای جذاب و گروه پشت صحنه و مجری، تاریخ مصرف ندارد.
مجری"سین مثل سریال" با تاکید براهمیت انتخاب درست تک تک عوامل سازنده یک برنامه یا سریال جهت موفقیت آن اظهار داشت: سبک و نوع اجرای یک مجری باید در برنامه های مختلف تفاوت چندانی داشته باشد و این وظیفه تهیه کنندگان و برنامهسازان است که با توجه به مخاطبان و فضای هر برنامه، مجری آشنا با آن اتمسفر را انتخاب کنند.
این مجری در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه کپی آثار فرهنگی در کشور ما به یک عادت تبدیل شده است و گاهی اوقات طرح برنامهای را میدهیم و قبل از ساخت آن، شخص دیگری آن را می سازد. شایسته است بدانیم کپی آثار فرهنگی در حوزههای مختلف اعم از ادبیات، نمایشنامه، فیلمنامه، طرح برنامه و ... اعتبار ما را در جهان کم می کند.
انتهای پیام/