روزنامه الوطن سوریه به نقل از منابع آگاه نوشت آمریکا بدون هماهنگی با ایران توانایی مبارزه با داعش در خاک سوریه و عراق را ندارد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛روزنامه الوطن چاپ سوریه روز چهارشنبه در مطلبی به نقل از منابع آگاه نوشت: واشنگتن توانایی مبارزه با داعش را در سوریه و یا عراق بدون هماهنگی با تهران، دمشق و بغداد نداشته و این کشور در این رابطه نیاز شدیدی به تبادل اطلاعاتی با این سه کشور دارد.

این منابع آگاه با اشاره به اینکه روز گذشته از نهادهای بین‌المللی مستقر در شمال عراق و سوریه خواسته شد که محل استقرار خود را با هدف جلوگیری از اشتباه غیرعمدی علیه آنها در عملیات‌های نظامی اعلام کنند، افزودند: این اقدام بر این موضوع دلالت دارد که واشنگتن هیچ اطلاعات اولیه‌ای در مورد عملیاتی که در صدد اجرایی کردن آن است، ندارد.

این منابع گفتند: واشنگتن برای جلوگیری از بروز رسوایی و یا فاجعه در صورت تجهیز جنگنده‌های خود به اطلاعات اشتباه به تبادل اطلاعاتی با کشورهای مذکور نیاز دارد.

این منابع آگاه در پایان اظهار داشتند: جنگ با داعش تفریحی نیست و بسیار دشوار است و به هماهنگی با تمامی کشورها و در صدر آنها سوریه نیاز دارد و این چیزی است که واشنگتن به خوبی آن را درک می‌کند.



انتهای پیام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار