مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مازندران از برخورد با مراکز متخلف توزیع کننده لوازم تحریر و جریمه 196 میلیونی متخلفان در ۶ ماهه نخست امسال خبر داد .

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگارن ، مهدی عباسی با هشدار به عرضه کنندگان کالای دانش آموزی، از برخورد بدون اغماض با متخلفان طرح نظارتی ویژه مدارس خبر داد و گفت: شهروندان استان اطمینان کامل داشته باشند که تعزیرات حکومتی با تمام توان با متخلفین در حدود صلاحیت محوله برخورد، از مصرف کنندگان حمایت و از تضییع حقوق آنها جلوگیری می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: از ابتدای سال تاکنون یک هزار و 899 فقره پرونده مراکز عرضه کننده لوازم تحریر به شعب تعزیرات حکومتی ارسال شده که از این تعداد یک هزار و 852 فقره مختومه و متخلفان به مبلغ 1 میلیارد و 966 میلیون و 740 هزار و 240 ریال جزای نقدی محکوم شدند.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده تخلف مراتب را به سامانه 124 و یا ادارات تعزیرات حکومتی اعلام کنند تا با متخلفان برخورد شود.

 طرح نظارتی ویزه مدارس از 15 شهریور آغاز و تا پایان مهر سال جاری ادامه خواهد داشت، در این طرح از مراکز توزیع لوازم تحریر دانش آموزی و عرضه کنندگان کیف و کفش و در صورت نیاز از مدارس دولتی و غیر دولتی با حضور رؤسای شعب تعزیرات حکومتی بازرسی انجام می‌گیرد.



انتهای پیام/
برچسب ها: تعزیرات ، جزیمه ، متخلف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار