عابدینی در گفتگو با
خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: ایران پلاست به عنوان فرصتی استراتژیک برای فعالان صنعت و عرضه توانمندی های آنان، هنوز هم از مشکلات اجرایی نظیر برخورداری از یک محیط مناسب و آرام و نظم در برگزاری رنج می برد و امیدوار است که در این دوره نمایشگاه با مدیریت بهتری برگزار شود.
مدیرعلمل شرکت صنعت سازان، با تاکید براینکه با افزايش كيفيت، استانداردسازي ، ايجاد بخش كنترل كيفيت و مقايسه مستمر محصول با توليدات مشابه مرغوب خارجي می توان بازاریابی و صادرات را در صنعت پلاستیک ارتقا داد.
وی با تاکید بر اینکه تغییر قوانین و عدم ثبات اقتصادی مهمترین چالش حرفهای تولیدکنندگان است تصریح میکند: بعضي از اقلام مورد نیاز ما در داخل تولید نمیشود یا در صورت توليد مقدارشان ناچيز است و در این شرایط تغییر قوانین ،بیثباتی اقتصادی و تغییر نرخ ارز در تامین مواد اولیه خلل ایجاد کرده و به فرآیند تولید صدمه می زند.
عابدینی گفت: شرکت صنعتسازان به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم بلور و پلاستیک آشپزخانه ، در شمار دسته از شرکت هایی است که به دلیل دارا بودن بخشهای طراحی محصول، قالبسازی، تولید و بخش کنترل کیفیت در زیرمجموعه توانسته به یکی از توانمندترین تولیدکنندگان در این زمینه تبدیل شود.
به گفته وی این شرکت قادر است به گونهای کیفیت محصولات خود را بالا ببرد که رقابت را غیرممکن سازد و از دیگر ویژگیهای این مجموعه نوآوری، حفظ حقوق مصرفکننده با استفاده از مواد اولیه مرغوب و بهداشتی در فرآیند تولید است.
مجموعه صنعتسازان بیش از 300 قلم کالا تولید می کند و با دار بودن استاندارد ISO 9001 -2008 گواهی مدیریت کیفیت Swiss Certاز کشور سوئیس و رعایت استانداردهای لازم کوشیده همواره پاسخگوی نیازهای مشتریان خود در داخل و خارج باشد.
انتهای پیام/