مدیر مهندسی بازرسی خودرو شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گفت: در طی مدتی که قیمت‌ها از سوی شورای رقابت اعلام شده کیفیت خودروها تغییری نکرده و ثبات داشته است.

علی عالی‌نهاری در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران،‌ شورای رقابت به صورت سالانه برای استخراج قیمت، فاکتور کیفیت را که توسط سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران تهیه می‌شود استعلام کرده و در فرمول خود برای تعیین قیمت قرار می‌دهد.
 
مدیر مهندسی بازرسی خودرو شرت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با بیان اینکه رصد کیفیت در شورای رقابت به صورت ماهانه انجام نمی‌شود، افزود: از این رو بهبود و یا افت کیفیت خودروها در این مدت نمی‌تواند در کاهش قیمت خودرو تاثیرگذار باشد.
 
وی با اشاره به اینکه در طی مدتی که قیمت‌ها از سوی شورای رقابت اعلام شده کیفیت خودروها تغییری نکرده و ثبات داشته است، گفت: کیفیت در گزارشات ما دامنه بالایی ندارد چرا که در خطوط تولید این محصول ثبات کیفیت وجود دارد و تغییر آن در طول دو یا سه ماه ممکن نیست، از این رو میزان کیفیتی که مورد نظر شورای رقابت است در بازه زمانی یک ساله اتفاق می‌افتد.
 
عالی‌نهاری در ادامه به ایرادات ایمنی خودروها اشاره کرد و افزود: طی سالیان اخیر تنوع و میزان ایرادات ایمنی با کاهش مواجه بوده است و ما در صورت مشاهده هرگونه ایرادات ایمنی و اساسی اقدام به رد محموله می‌کنیم و خودروساز موظف به رصد مجدد یکایک تولیدات آن روز خود می‌شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سهیل
۰۳:۱۳ ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
خدا به شما انقدر ضور بازو داده انقدر هم وضع شما خوب کرده یه ماشین پانصد میلیونی سوار بشین بزارید مردم هم یه نفس راحتی بکشن دیگه دست بردارین از این بازی دادن مردم .بخدا هیتلرو چنگیزخان مغول با این تروریست ها الان اندازه این پراید نکشتند
-
ناشناس
۱۴:۳۶ ۲۹ شهريور ۱۳۹۳
نمیدنم چرا مردمو بازی میدن
هر کار دلشون میخاد میکنن!
Iran (Islamic Republic of)
مممم
۱۴:۳۳ ۲۹ شهريور ۱۳۹۳
تورو جون هرکی می پرستید برنامه ریزی کنید این بازار خودرو رو از حالت انحصار در بیارید بخدااا هیچکسی دوس نداره ماشین ایرانی سوار بشه . چرا خودرو سازای ما بعد سی سال هنوزم نمیتونن رقابت کنن با خودرو و شرکتهای خارجی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۰۳:۴۴ ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
ماشین اشغال تر از ماشین های ایرانی هم هست ؟
آخرین اخبار