افراد علاقمند به خرید تلویزیون های فوق دقیق که از بالابودن قیمت آنها ناراحت بودند، می توانند از این پس این تلویزیون ها را با قیمت پایین تری خریداری کنند.

به گزارش گروه بازا باشگاه خبرنگاران، این تلویزیون ها که به تلویزیون های 4K مشهور شده اند توسط شرکت ویزیو به قیمت 999 دلار در دسترس علاقمندان قرار گرفته اند. این شرکت اولین شرکتی است که تلویزیون های یاد شده را به چنین قیمتی عرضه می کند. 

این قیمت مربوط به تلویزیون های 50 اینچی است و افرادی که بخواهند تلویزیون های 70 اینچی این شرکت را خریداری کنند باید 2500 دلار بپردازند که کماکان رقم بالایی محسوب می شود.

دقت تصاویر این تلویزیون ها 3,840 در 2,160 است که اندکی کمتر از تلویزیون های 4K سینمایی است، اما شرکت سازنده مدعی است که پول و وقت فراوانی صرف ساخت این تلویزیون کرده و بهترین محصول ممکن را روانه بازار کرده است. پشتیبانی از HDMI 2.0 که دریافت سیگنال ها در 60 فریم در ثانیه را ممکن می کند.

این تلویزیون ها با شبکه های بی سیم وای – فای هم سازگاری دارند و لذا با استفاده از آنها می توان به طور بی سیم به اینترنت متصل شده و از سرویس های پخش محتوا بهره مند شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار