شرایط تحقق اهداف سند چشم‌انداز با داشتن پیشینه بسیار ارزنده ارزشمند ایرانی-اسلامی، در کنار قابلیت و استعدادهای کم‌نظیر در حوزه‌های تاریخی، فرهنگی، طبیعی و منابع انسانی فراهم می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران،مرتضی رحمانی موحد معاون گردشگری در مراسم روز جهانی گردشگری گفت: امروز بزرگداشت جهانی وملی فعالیت اقتصادی و فرهنگی بنام گردشگری است که به نام مجموعه‌ای از خانواده بزرگ گردشگری یاد می‌شود که
با صفات تلاشگری، نوآوری و اثر گذاری فرابخشی و گسترده همراه است.

وی در ادامه افزود: شرایط تحقق اهداف سند چشم‌انداز با داشتن پیشینه بسیار ارزنده ارزشمند ایرانی-اسلامی، در کنار قابلیت و استعدادهای کم‌نظیر در حوزه‌های تاریخی، فرهنگی، طبیعی و منابع انسانی فراهم می‌شود.

معاون گردشگری بیان کرد: دولت تدبیر و امید در یکسال گذشته با رویکرد ایجاد آرامش و ثبات در روابط بین‌المللی و اعمال سیاست رونق کسب و کار و روحیه نشاط و خلاقیت در حوزه داخلی وظایف و انتظارات سنگینی را بر دوش خانواده گردشگری گذاشته است تا در پرتو این تدابیر و برنامه‌ها صنعت گردشگری از جایگاه رفیع و درخور شانی برخوردار شود.

رحمانی موحد با اشاره به اینکه در حوزه گردشگری راهبرد سه گانه اتخاذ شده است افزود:این  سه راهبردشامل جذب گردشگر خارجی، ساماندهی گردشگری داخلی و توسعه فناوری اطلاعات و گردشگری
که بیان‌کننده نگاه و چشم‌انداز مدیران ارشد تصمیم گیر برای ارتقا شاخص‌های کمی و کیفی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار