پایگاه اینترنتی ویرچیوال جروزالم؛ سناتورهای آمریکایی خواستار واگذاری کنترل غزه به تشکیلات خودگردان شدند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ پایگاه اینترنتی ویرچیوال جروزالم نوشت شماری از سناتورهای آمریکایی در نامه‌ای از دولت آمریکا خواستند برای واگذاری کنترل نوار غزه به تشکیلات خودگردان فلسطین اقدام کند.

ویرچیوال جروزالم افزود؛ 88 سناتور آمریکایی در نامه‌ای از جان کری خواستند برای خارج شدن کنترل نوار غزه از دست جنبش حماس و واگذاری آن به تشکیلات خودگردان فلسطین اقدام کند.

در این نامه آمده است؛ ما باید از تلاش‌ها برای قادر ساختن تشکیلات خودگردان برای اعمال قدرت واقعی در غزه حمایت کنیم. حماس نشان داده است علاقه‌ای به صلح با اسرائیل ندارد و در خصوص وضع زندگی ساکنان غزه نیز نگرانی ندارد. 

بنا بر این گزارش، این نامه توسط سناتور کری ایوت جمهوری خواه و سناتور باب کیسی دموکرات در مجلس سنای آمریکا توزیع شده است.

سناتورها در این نامه گفته‌اند آنها از کمک‌های بشردوستانه به غزه حمایت می‌کنند اما با بازسازی غزه تا زمانیکه حماس خلع سلاح نشود ، مخالفند. این سناتورها همچنین از کری خواستند علیه تلاش‌های محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در زمینه هدف قرار دادن اسرائیل در نهادهای بین‌المللی مانند دادگاه بین‌المللی کیفری تلاش کند.





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار