معاون روابط عمومی بسیج مستضعفین گفت: نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس با حضور ۱۴۳ ناشر داخلی و خارجی و ۵۵۰۰ کتاب در این حوزه از مؤثرترین اقدامات هفته دفاع مقدس بود.

به گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، اسماعیل احمدی، معاون روابط عمومی بسیج مستضعفین با اشاره به برگزاری نمایشگاه ملی کتاب دفاع‌مقدس اظهار داشت: این نمایشگاه با حضور 143 ناشر داخلی و خارجی و 5500 کتاب در این حوزه از موثرترین اقدامات هفته دفاع مقدس بود.
 
احمدی با اشاره به کیفیت کتاب‌های دفاع مقدس تصریح کرد: تقریظ مقام معظم رهبری بر کتب دفاع مقدس حکایت از غنا و محتوای ارزنده  غالب این کتب دارد که روز به روز بر خوانندگان و علاقمندان نیز افزوده می‌شود.
 
وی در خصوص نمایشگاه امسال که برای پنجمین سال متوالی برگزار می‌شود ادامه داد: کیفیت کتاب‌ها هم به لحاظ شکل و هم محتوا ارتقاء یافته است که البته برای جلب و جذب بیشتر مخاطبان به ویژه نوجوانان و جوانان نیازمند دقت و تنوع و ابتکار بیشتری در این موضوع هستیم.
 
مشاور ریاست سازمان بسیج به مراسم اختتامیه نمایشگاه نیز اشاره و خاطرنشان کرد: اگر چه نمایشگاه تا 11 مهر(روزجمعه) ادامه خواهد یافت لیکن بنا به تدبیر مسئولان نمایشگاه، آیین اختتامیه روز 4شنبه 9 مهر ماه از ساعت 9 صبح در باغ موزه دفاع مقدس برگزار خواهد شد که سخنرانان اصلی این مراسم رییس مجلس شورای اسلامی و رییس سازمان بسیج مستضعفین خواهند بود.
 
گفتنی است این نمایشگاه از 3 تا 11 مهر همه روزه 9 صبح تا 8 شب پذیرای علاقمندان در باغ موزه دفاع مقدس است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار