رودهن؛

دولت یازدهم باید پیک شادمانی برای تئاتر کشور باشد

پیشکسوت تئاتر و سینما و تلویزیون کشورمان گفت : دولت یازدهم برخلاف گذشته با افزایش اعتبارات حوزه تئاتر باید پیک شادمانی برای تئاتر کشور باشد .

بهزاد فراهانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد مشکلات تئاتر کشور گفت : نزدیک به 30 سال هنرمندان تئاتر کشور از مسئولان کشوری و حوزه فرهنگ و هنر به کرات خواستار برخورداری تئاتر از یک سازمانی مستقل را دارند و این موضوع در قالب یک اساس نامه و آئین نامه به شورای عالی انقلاب فرهنگی و کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ارائه شده است .

پیشکسوت تئاتر و سینما و تلویزیون کشورمان با اشاره به اینکه خواسته هنرمندان تئاتر کشور از سوی مدیران حوزه فرهنگ و هنر به سفره و بی توجهی گرفته شده است و در زمان انتخابات این خواسته ها را به حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور منتخب مردم منتقل کردیم .

فراهانی با تاکید بر این موضوع که مدیریت تئاتر کشور باید به هنرمندان این شاخه از فرهنگ و هنر کشور سپرده شود ، اضافه کرد : متاسفانه سیستم هدایت تئاتر کشور به فردی سپرده شده است که از وضعیت حاکم بر این هنر اصیل ایرانی خبری ندارد و با مشکلات آن آشضنا نیست .

پیشکسوت تئاتر و سینما و تلویزیون کشورمان در مورد وضعیت بودجه تئاتر کشور با اشاره به این مطلب که با آمدن دولت یازدهم به عنوان پیک شادمانی مردم ، انتظار افزایش رقم اعتبار تئاتر را داشتیم ، اظهارداشت : برخلاف خواسته هنرمندان رقم اعتبار تئاتر در راستای کاهش مشکلات و کمبود های موجود از بدنه فرهنگ و هنر کشور کاهش پیدا کرد ./ش/ن


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.