میرگلوبیات گفت: اگر چه هنوز جلسات جدی و رسمی برای بررسی جزئیات بودجه سلامت 94 آغاز نشده است اما نظرات و گفتگوهای نمایندگان حاکی از گرایش اکثریت به در نظر گرفتن بودجه‌ای با گرایشات بهداشتی است.

شهلا میرگلوبیات عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درگفتگو با خبرنگار بهداشت ودرمان باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: اگر چه هنوز جلسات جدی و رسمی درخصوص توزیع اعتبارات بودجه 94 حوزه سلامت صورت نگرفته است اما در تلاشیم کمیته‌ای ویژه برای این موضوع در نظر گرفته تا در خصوص بودجه 94 این حوزه با مشکلات کنونی مجدد مواجه نگردد.

وی گفت: در سال 93 درمان ضرورت داشت هرچه سریعتر رسیدگی شود و سپس وارد بسته‌های بهداشتی شویم اما این موضوع عملا تمام اعتبارات بودجه وزارت بهداشت را شامل شد لذا نمی‌خواهیم این اتفاق مجددا در بودجه 94 رخ دهد.

وی با بیان اینکه بودجه سلامت 94 باید گرایشات بهداشتی داشته باشد تا درمانی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بسته‌های بهداشتی بودجه 93 نیز از یک ماه پیش در دستورکار وزارت بهداشت جای گرفته است امیدواریم گرایشات بهداشتی بودجه94 جدی‌تر از سوی وزارت بهداشت و درمان دنبال شود.

وی افزود: ما معتقدیم پرداختن به مسائل بهداشتی به نوعی سرمایه‌گذاری برای آینده کشور به حساب می‌آید و از صرف هزینه‌های مازاد در بخش درمان پیشگیری می‌کند.


انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار