معصومه فرید غلامی اظهار داشت: فدراسیون سازمان لیگ فوتبال اقدام به لغو دیدار استقلال ایران و پاس همدان کرده است باشگاه استقلال دخالتی در این موضوع نداشته است.

معصومه‌ فرید غلامی سرپرست تیم فوتبال بانوان استقلال ایران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: یک هفته یش از شروع هفتمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان هیات مدیره باشگاه تصمیماتی‌ مبنی بر عدم حضور تیم فوتبال بانوان استقلال در رقابت‌های لیگ برتر اتخاذ کرده بود اما ما صحبت‌هایی که سرمربی تیم و من با افشارزاده‌ مدیر عامل باشگاه استقلال نظری جویباری و صاحب پناه ریاست هیات مدیره انجام دادیم مسئولان باشگاه موافقت حضور تیم فوتبال بانوان در رقابت‌های لیگ برتر را اعلام کردند.
 
 وی ادامه داد: تیم فوتبال بانوان استقلال ایران آماده ی رویارویی با تیم پاس همدان بود که این دیدار طبق صلاحدید مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ برتر لغو شده است.
 
 غلامی تصریح کرد: لغو دیدار دو تیم استقلال ایران و پاس همدان هیچگونه ارتباطی به باشگاه استقلال ندارد بازیکنان تیم استقلال طبق زمان اعلام شده آماده‌ی رقابت بودند.
 
 سرپرست تیم  افزود:بازیکنان تیم استقلال ایران از دو ماه پیش تمرینات آمادگی خود را آغاز کردند و برای کسب عنوان در هفتمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بانوان به میدان می‌روند و با توجه به پتانسیلی که بازیکنان تیم بهره مند هستم به طور حتم صاحب مقام در این دوره از رقابت‌ها می‌شویم.
 
سرپرست تیم ادامه داد: تیم فوتبال بانوان استقلال در این دوره از رقابت‌های بازیکنان بسیار خوبی را جذب کرده است، شرایط تیم به نسبت سال‌های گذشته بسیار متفاوت است بودجه ای که به تیم فوتبال بانوان اختصاص یافته است بالاتر از رقم های گذشته است.
 
غلامی افزود: افشار زاده مدیر عامل باشگاه استقلال از تیم فوتبال  بانوان حمایت های ویژه می‌کند امیدواریم با عملکردی مناسب و کسب مقام در این دوره از رقابت‌ها پاسخ اعتماد افشار زاده را شایسته دهیم.
 
 غلامی افزود: از حریفانمان شناخت نسبی داریم ولی به تیمم اعتماد کامل دارم و معتقد هستم در این فصل یکی از سه تیم نخست جدول هستم البته قول قهرمانی نمی‌دهم ولی تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم.
 
 سرپرست تیم افزود:بازیکنان تیم استقلال تست سلامت جسمانی داده اند و دارای شناسنامه سلامت هستند و مشکلی نداریم تمرینات تیم روزهای دوشنبه و سه شنبه به مدت دو ساعت پیگیری می شود و چهارشنبه بازیکنان فقط بدن سازی انجام میدهند و آماده ی دیدار روز جمعه می‌شویم.
 
گفتنی است: بانوان تیم استقلال در هفته ی دوم رقابت های لیگ برتر در نخستین دیدارش در این دوره میزبان تیم آینده سازان میهن اصفهان است تیم آینده سازان میهن اصفهان در نخستین دیدارش مقابل تیم دلوار کشی جذب شدند با تساوی یک بر یک متوقف شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار