مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه 12 از برپایی ایستگاه‌های 13 گانه سلامت و سرطان در این منطقه خبر داد.

 رویا جانب اللهی مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه 12 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: برپایی ایستگاههای 13 گانه سلامت و سرطان در محلات 13 گانه منطقه 12 همزمان ب هفته مبارزه با سرطان در دستور کار اداره سلامت شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
این طرح همزمان با هفته مبارزه با سرطان از 12 تا 17 مهرماه سال 93 در مجلات 13 گانه منطقه 12 به منظور ارتقای سلامت و رفاه حال شهروندان در دست اجرا است.

جانب اللهی اظهار داشت: در این طرح معاونت اجتماعی و فرهنگی، اداره سلامت، شهرداری نواحی 6 گانه سراهای محلات 13 گانه منطقه 12 به منظور برپایی ایستگاه‌های همکاری دارند.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: برپایی ایستگاههای 13 گانه سلامت و پیشگیری و مبارزه با سرطان در محلات 13 گانه منطقه 12 ارائه خدمات رایگان پزشکی سنجش قند و فشار خون انجام تست پاپ اسمیر و ... در محلات 13 گانه منطقه 12 و ماجد از جمله مسجد حضرت ابوالفضل العباس(ع) مسجد جواد‌الائمه(ع) مسجد الهادی(ع) درمانگاه ابا صالح (عج) میدان امام خمینی(ره) و میدان فردوسی و ... از اقدامات اجرایی طرح است.
 
جانب اللهی خاطرنشان کرد: ارائه مشاوره‌های روانشناسی و فردی در خانه‌های سلامت اجرای 22 طرح آموزشی و سرطان در محلات 13 گانه و بازار تهران توزیع اقلام آموزشی مبارزه با سرطان از اقدامات دیگر شهرداری  منطقه 12 است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: ایستگاه ، سلامت ، پیشگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار