سخنگوی فراکسیون ورزشی مجلس شورای اسلامی گفت: با اینکه کاروان ورزشی یک مدال طلا بیشتر از دوره قبل بدست آورد اما پیشرفت آنچنانی نداشت چرا که از رتبه چهارم به پنجم نزول پیدا کرد.

سید هادی حسینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هر حال کاروان ورزشی در بازی‌های آسیایی به سمت جلو حرکت نکردند و نتوانست رتبه چهارم را حفظ کنند.

حسینی در ادامه بیان کرد: 3 و 4 فدراسیون ورزشی در بازی‌های آسیایی خوب عمل کردند رشته بسکتبال عملکرد خوبی داشت والیبال عالی کار کرد کبدی وضعیت خوبی داشت رشته‌های کاراته و تکواندو می‌توانستند بهتر از این عمل کنند بعضی از رشته‌ها مثل وزنه برداری و دو میدانی عملکرد خوبی نداشتند همچنین رشته بوکس روند رو به رشدی در بازی‌های آسیایی داشت.

وی تصریح کرد: به هر حال مسئولان ورزشی از همین  الان باید برای غلبه بر رقبای منطقه‌ای برنامه ریزی داشته باشند تا در مسابقات بعدی کاروان ورزشی توفیق بیشتری داشته باشند.

 سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در نهایت عملکرد کاروان ورزشی در بازی‌های آسیایی بد نبود همچنین مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان باید اشکالاتی که از کاروان ورزشی در مسابقات بر ملاء شد در جلسات کارشناسی برطرف کنند و همه نقاط ضعف و قوت را  شناسایی کنند تا در مسابقات بین‌المللی بعدی توفیقات بیشتری حاصل شود.

حسینی بیان کرد: به هر حال نباید طلاوت مدال‌ها را به کام ورزشکاران تلخ کنیم و از مسئولان ورزشی که تمام تلاششان را برای موفقیت کاروان ورزشی کردند باید تشکر و قدردانی کنیم.

سخنگوی فراکسیون ورزشی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همچنین جایگاه ایران در رده پنجم آسیا نیست و مسئولان باید برای ارتقای این جایگاه برنامه‌ریزی منسجمی داشته باشند. اشکال عمده این است که بخشی از جامعه ما که از زنان تشکیل می‌شوند درصد کمی از آنها توانستند در این رقابت‌ها شرکت کنند. فاصله ما با برخی از کشورها از جمله چین زیاد است اما با کشورهایی همچون قزاقستان فاصله اندکی داریم و می‌توانیم این فاصله را با برنامه‌ریزی و تلاش جبران کنیم.

حسینی درباره حضورش به همراه چند تن از اعضای فراکسیون ورزشی در بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: من به همراه چند تن از اعضای فراکسیون ورزشی 3-4 روز در آنجا بودیم و بازدیدی هم از تمرینات رشته‌های ورزشی داشتیم ما با مسئولان و مربیان رشته‌های ورزشی در مورد مسائل فنی و مالی صحبت و مشکلاتشان را بررسی کردیم. در مجموع حضورمان در آنجا مفید و مؤثر بود.

حسینی بیان کرد: زمان تشکیل جلسه با مسئولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک را امروز تعیین می‌کنیم. به هر حال با حضور مسئولان ورزشی قصد داریم که یک جمع‌بندی در مورد نتایج کاروان ورزشی در بازی‌های آسیایی اینچئون داشته باشیم.

وی درباره بحث واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی در پایان خاطرنشان کرد: حلاوت مدال‌های کسب شده را نمی‌خواهیم به کام مسئولان تلخ کنیم. بر این اساس در جلسه‌ای که با مسئولان وزارت ورزش و جوانان خواهیم داشت موضوع واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی را مطرح می‌کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار