حقانی:

به جای انتخاب مستقیم شهردار شورا را منحل کنید

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: تصویب لایحه دولت در خصوص انتخاب مستقیم شهردار توسط مردم در واقع به معنای انحلال شورا است و بهتر است بگوییم شورا را منحل کنید راحت تر هستید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، محمد حقانی رئیس کمیته محیط زیست شورا در خصوص انتخاب مستقیم شهردار توسط مردم من نیز هم عقیده با حافظی، انصاری و دبیر هستم، افزود: در واقع با تصویب این طرح یک شیر بی یال و دم تحویل داده می شود که هیچ سودی برای مردم ندارد ضمن اینکه باید در نظر داشت که تصویب این طرح خلاف نفس صریح قرآن، قانون اساسی ، مردم سالاری ، انقلاب و پایمال کردن خون شهدا است.

وی با بیان اینکه با انحلال شوراها راحت تر خواهیم بود، اظهار داشت: شورای شهرها فرزندان مجلس و دست‌های نیاز آنان هستند و چگونه ممکن است یک پدر و یا یک مادر در جهت تضعیف فرزند خود قدم بردارد.

رئیس کمیته عمران شورای شهر با تأکید بر اینکه ما به دنبال مدیریت شهری واحد هستیم، تصریح کرد: من از نمایندگان مجلس استدعا دارم همان گونه که همه تأکید کرده‌اند که در جهت نفی این مسئله قدم بردارند و شوراها را روز به روز تقویت کنند، مسائل و مشکلات شوراها در اداره شهرها را بررسی و رفع نمایند.

حقانی در ادامه تذکر دیگر را در خصوص مصوبه سال 87 در خصوص جهت انتقال برخی از صنوف و مشاغل مزاحم و آلاینده شهر تهران عنوان نمود، خاطر نشان کرد: قرار بود این مصوبه سه ساله اجرا شود و هر شش ماه یکبار شهردار گزارشی را در جهت پیشرفت این طرح به شورا ارائه نماید اما متاسفانه پس از گذشته شش سال و دو ماه هنوز کوچکترین گزارشی در این زمینه ارائه نشده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: سود ، مردم ، شهرها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۱۵ مهر ۱۳۹۳
همین الان هم شورای شهر جز اینکه بار اضافی بر دوش شهروندان باشه هیچ سودی بحال مردم نداره
آخرین اخبار