برنامه زنده "با اجازه"در هفته جاری با موضوع اصلی زندان و قوانین مرتبط به آن، فردا 16 مهر مراقبت های پس از زندان را بررسی می کند .

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه سه سیما ،  برنامه با اجازه چهارشنبه ها در بخش  حوادث با اجرای مریم هاشم پور، میزبان آزاده خانی ، روزنامه نگار حوادث  خواهد بود .

مبحث  مراقبت های پس از زندان  موضوع   بخش دوم   برنامه با اجرای حسین کلهراست .کارشناس و میهمان برنامه زهرا ابوالحسن مددکار مرکز مراقبت های پس از زندان و اسدالله انصاری، مددجو و تحت مراقبت های پس از زندان که  شاغل در رشته خیاطی است . مراقبت های پس از زندان بدین معنی است که فرد زندانی پس از اتمام دوره زندان و اصلاح و تربیت در حبس، چطور می بایست به جامعه بازگردد،نیازهایش چیست تا مرتکب  جرم نشود .این موارد موضوعاتی است که با اجازه در روز چهارشنبه 16 مهر به آن می پردازد.

برنامه زنده "با اجازه" در 56 قسمت 50 دقیقه ای  به تهیه کنندگی الهه بهبودی و رضا منتظری مقدم کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیما است که از منظری تحلیلی - روان شناسانه  مشکلات اجتماعی را واکاوی می کند.  این برنامه  هر روز  شنبه تا چهارشنبه ها ساعت 11:00  روانه آنتن شبکه سه می شود.  


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.