مسئول سازمان اردویی راهیان نور گفت: قریب به یک میلیون نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر و فرهنگیان از مناطق غرب، شمال‌غرب، جنوب‌ و بخشی از مناطق دریایی بازدید می‌کنند.

سردار یعقوب سلیمانی مسئول سازمان اردویی راهیان نور در گفتگو با خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: امروز 15 مهر ماه در یک آئین رسمی، اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی از میدان فلسطین به یاد و حمایت از مردم مقاوم غزه و ایستادگی آن‌ها آغاز شده است.
 
وی افزود: هدف‌گذاری شده که نزدیک به یک میلیون نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر و فرهنگیان از مناطق غرب، شمال‌غرب، جنوب و بخشی از مناطق دریایی بازدید کنند.
 
سردار سلیمانی با اشاره به انجام مراسم اعزام کاروان‌های راهیان نور در سراسر کشور تصریح کرد: اردوهای راهیان نور یکی از بسترهای تأثیرگذار برای مقابله با جنگ نرم است که از جهت کمی و کیفی استقبال بسیار خوبی انجام شده است و در تهران بیش از سهمیه، متقاضی وجود داشته که نشان از علاقه‌مندی دانش‌آموزان دارد.
 
وی در پاسخ به سؤال خبرنگار باشگاه خبرنگاران درباره زمان‌بندی اردوهای راهیان نور خاطرنشان کرد: تا پایان آذر ماه برنامه‌ریزی برای اعزام وجود دارد و در دی‌ماه به خاطر ایام امتحانات یک وقفه یک‌ماهه خواهیم داشت و دوباره اعزام دانش‌آموزان راهیان نور از سر گرفته می‌شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار