جلسه هماهنگی بازی‌های دور گروهی قهرمانی جوانان آسیا امروز، چهارشنبه 16 مهر در هتل محل اقامت تیم ملی فوتبال ایران در شهر یانگون میانمار برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ 3 نفر از کادر فنی هر یک از تیم‌های حاضر در گروه 1 بازی‌ها به همراه مسئولان AFC و فدراسیون فوتبال میانمار در این جلسه که برای گروه اول ترتیب داده شده بود حاضر شدند.

در جلسه هماهنگی صبح امروز مسائل فنی، پزشکی، رسانه‌ای، انضباطی و ... مربوط به این تورنمنت به مسئولان تیم‌ها یادآوری شد. همچنین در این جلسه رنگ لباس تیم‌ها برای هر 3 بازی گروهی‌شان به تایید اعضای کادر فنی رسید. بر این اساس تیم ملی کشورمان در هر 3 بازی گروهی‌اش با لباس سفید به میدان خواهد رفت.

پس از این جلسه، تمرین بازیکنان زیر 19 سال ایران هم از ساعت 11:30 صبح به وقتی محلی برگزار شد و تا حدود ساعت 1 بعدازظهر ادامه داشت.

بازیکنان ایران امروز به همراه اعضای کادر فنی یک جلسه فنی و توجیهی را از ساعت 6 بعدازظهر برگزار می‌کنند. در این جلسه مربیان با برسی فیلم بازیهای گذشته تایلند آخرین نکات را به بازیکنان گوشزد می‌کنند.

ایران فردا، پنجشنبه 17 مهرماه از ساعت 12:30 به وقت میانمار (3:30 بعدازظهر به وقت تهران) در اولین بازی‌اش از این رقابت‌ها به دیدار تایلند می‌رود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار