استاندار تهران در بازدید از نمایشگاه تلکام 2014 گفت: شهرداری‌ها و تمام نهادها باید سیاست‌های خود را در جهت بهینه سازی سیستم تلفن همراه تنظیم کنند.


به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، هاشمی استاندار تهران در آخرین روز از برگزاری تلکام 2014 ضمن بازدید از غرفه‌های نمایشگاه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سال‌ها از خدمات اپراتور اول تلفن همراه کشور استفاده می‌کند در پاسخ به این پرسش که استاندار تهران چه کمکی به تقویت شبکه اپراتور اول تلفن همراه کشور در زمینه نصب آنتن‌های BTC می‌کند، گفت: همه دستگاه‌ها باید به شرکت‌های خدمات رسان مانند همراه اول کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه موبایل و تلفن همراه امروزه از ابزار‌های جدایی ناپذیر زندگی مردم هستند، اظهار کرد: شهرداری‌ها و تمام نهاد‌ها باید سیاست‌های خود را در جهت بهینه سازی سیستم تلفن همراه تنظیم کنند.

هاشمی در ادامه عنوان کرد: در دنیای کنونی اداره کلانشهرها بدون خدمات ارتباطی امکان پذیر نبوده و حل بسیاری از معضلات شهری بدون خدمات اپراتور‌های تلفن همراه میسر نیست.

استاندار تهران با اشاره به آغاز ارائه خدمات نسل سه تلفن همراه عنوان کرد: ارائه فراگیر خدمات نسل سه تلفن همراه نقطه عطفی در جهت توسعه خدمات ارتباطی در کشور است.

هاشمی با اشاره به مزایای استفاده از فناوری‌های مخابراتی و ارتباطی خاطرنشان کرد: کاهش بار ترافیک، کاهش آلودگی هوا، پایین آوردن هزینه‌ها و کمک به سلامت مردم از مزایای استفاده از فناوری‌های ارتباطی است.

انتهای پیام/
برچسب ها: کشور ، همراه ، معضلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار