نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ گفت: درخت انقلاب با خون شهدا تنومند شده و باید بدانیم حکومت امام خمینی(ره) ادامه دهنده حکومت علی(ع) است.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام و المسلمین گواهی نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ در مراسم پاسداشت رشادات‌های روحانی شهید شیخ محمد غفاری که به همت سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ صبح امروز در حسینیه فاطمه الزهرا(ص) برگزار شده بود ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و ولادت امام هادی(ع) گفت: در کشور پنج هزار شهید روحانی داریم که 500 نفر از این شهدا در تهران هستند لذا از این رو هر ساله در نظر داریم یک شهید شاخص از شهدای روحانی را به مردم معرفی کنیم، که در سال گذشته نیز شهیدشاه آبادی را معرفی کردیم و امسال به معرفی شهید محمود غفاری می‌پردازیم.  
 
وی تصریح کرد: به واسطه دفاع مقدس ما تاکنون افق دیدمان به طوری است که سال آینده را پیش‌بینی می‌کنیم، روزی که جنگ به ما تحمیل شد ما چشم اندازی از آینده نداشتیم.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ افزود: روحانیت در جنگ حضور پررنگی داشتند و با رزمندگان عجین بوده و نقش تاثیرگذاری را در هشت سال دفاع مقدس ایفا کردند، هم چون مرحوم آیت الله مشکینی و آیت‌الله مهدوی کنی که این بزرگواران زمانی که سخن می‌گفتند تعداد کثیری از مردم و رزمندگان را تحت تاثیر قرار می‌دادند.  
 
وی ادامه داد: درخت انقلاب با خون شهدا تنومند شده و باید بدانیم که حکومت امام خمینی(ره) ادامه دهنده حکومت حضرت علی(ع) است.

حجت‌الاسلام و المسلمین گواهی اظهار داشت: شهید غفاری که در سال 60 شهید شدند مجاهدت فی سبیل الله و مبارز قبل از انقلاب بودند وی از پایه گذاران نهضت روحانیت دفاع مقدس بودند که شهادت این عزیزان باعث روشنایی امروز راهمان شده است.
 
وی در ادامه به فضلیت‌های شهید میثمی اشاره کرد و گفت: وی نماینده امام خمینی(ره) در قرارگاه کربلا بود، سخنرانی وی به گونه‌ای بود که امام(ره) لب به سخن می‌گشود و زمانی که شهید میثمی باید سخنرانی کوتاهی انجام می‌داد جمعی از فرماندگان سپاه را تحت تاثیر خود قرار می‌داد.
 
نماینده ولی فقی در سپاه محمد رسول الله تهران با بیان این که نقش روحانیت در دفاع مقدس پررنگ بود گفت: در شب عملیات فرماندهان مصر بودند که حتما روحانیون در گروههانشان و تیپ‌هایشان حضور داشته باشند و معتقد بودند که بدون توپ و تانک می‌توان بدون معنویت نمی‌توانند پیشروی کنند.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: ما نباید در مسائل انقلابی خود تغییر روش و موضع بدهیم و باید تمامی این روش‌ها و موضع‌ها در چارچوب ولایت فقیه باشند تا عاقبت به خیر شویم و اگر عالم باشیم اما در چارچوب ولایت فقیه نباشیم عاقبت به خیری نداریم همان گونه که در حوادث گذشته کشور دیده شده است.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: ولی ، فقیه ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار