شبکه دو به مناسبت هفته نیروی انتظامی که از 14 مهر شروع شده، ویژه برنامه‌های خاصی را تدارک دیده است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه دو ، سریال "رهایی"، "ره‌پویان آرامش"، "سفر ایمن" و ... از جمله برنامه‌هایی هستند که به مناسبت هفته نیروی انتظامی به روی آنتن شبکه دو می‌روند.
 
مجموعه تلویزیونی «رهايی» به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی و کارگردانی مسعود تکاور در 10 قسمت 40 دقیقه ای به روی آنتن شبکه دو رفت.
 
این سریال که قالبی اکشن و پلیسی دارد و به "رهایی" گروگان‌های گروه سارق توسط یگان ویژه ناجا می‌پردازد، سارقانی را به تصویر می‌کشد که رقیب سرسختی برای پلیس به شمار می‌روند. نیروهای ویژه پلیس برای خنثی کردن طرح و نقشه‌ی این گروه بزهکار دچار موانع فراوان می‌شوند.
 
این سریال هر شب ساعت 21:30 و باز پخش‌های آن 1:40 بامداد، 11 و 14:20 روز بعد از شبکه دو به روی آنتن می‌رود.
 
مستند «ره‌پويان آرامش» کاری از گروه مستند شبکه دو سیما به تهیه کنندگی و کارگردانی ناصر اجلالي است که در هفته نیروی انتظامی از شبکه زندگی پخش می‌شود. این مستند به معرفی شهداي گرانقدر نیروی انتظامی و گفت و گو با خانواده این شهدای بزرگوار  می‌پردازد.  این شهدا در حين عمليات با اشرار به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.
 
«سفر ایمن» عنوان ویژه برنامه ای از گروه اجتماعی شبکه دو سیما است. این برنامه زنده و ترکیبی که سعی دارد با ارائه الگوهای مطلوب و بهینه در راستای قوانین راهنمایی و رانندگی از تصادفات جاده ای کاسته و سفرهای بی خطری را برای همگان تضمین کند. این برنامه گوشه‌ای از تلاش های پرسنل زحمتکش راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی را به نمایش می گذارد.
 
برنامه «سفر ایمن» با آیتمهای متنوعی چون انیمیشن، گزارش، مستند و بخشهای نمایشی بازسازی شده علاوه بر بررسی قوانین راهنمایی و رانندگی، فرهنگ صحیح رانندگی و ترافیک را نیز آموزش می دهد.
 
یکی دیگر از برنامه هایی که شبکه دو برای معرفی هر چه بهتر تلاش های خانواده بزرگ ، زحمتکش و خدوم نیروی انتظامی دارد ، دعوت از این بزرگواران به برنامه های زنده این شبکه است. که می‌توان به برنامه زنده باد زندگی اشاره کرد . این مجله شبانگاهی در 16 مهر ميزبان سردار محمد رفيع نيا (معاون تربيت و آموزش ناجا) به همراه خانواده شان هستند تا در هفته نيروی انتظامي درخصوص مصائب و مشكلاتي كه  خانواده بزرگ نيروهاي انتظامي با آنها روبرو ست گفت و گو کنند. در سایر برنامه‌های زنده شبکه در هفته آینده باز هم پرسنل از نیروهای انتظامی دعوت خواهد شد.
 
انتهای پیام/رس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار