کاکا ستاره‌ سابق تیم آث میلان می‌گوید ، تیم برزیل باید مانند تیم ملی آلمان برنامه‌ریزی کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، کاکا ستاره‌ی تیم ملی برزیل که پس از 18 ماه مجددا به تیم ملی کشورش دعوت شد می‌گوید این تیم باید از تجربه‌های قهرمان جام جهانی 2014 استفاده کند.
 
شاگردان یوآخیم لو در مرحله‌ی نیمه نهایی جام جهانی 2014 با پیروزی 7 بر یک مقابل میزبان جام جهانی سنگین‌ترین شکست تاریخ‌ برزیل را به این کشور تحمیل کرد.
 
 کاکا‌ در این خصوص گفت:تیم فوتبال برزیل بسیار قدرتمند است اما عدم داشتن یک برنامه‌ منظم و اجرا  نشدن برنامه‌ها یکی از مشکلات بزرگ تیم ما است.
 
وی در ادامه افزود: اگر برنامه ریزی‌های خوبی داشته باشیم شاید در کوتاه مدت نتیجه‌ ی دلخواه مردم را کسب نکنیم، اما در دراز مدت اثراتش‌ را خواهیم دید.
 
 ما باید تیم ملی ‌آلمان‌ را الگو قرار دهیم آنها از سال 2006 که میزبان جام جهانی‌ بودند برنامه‌ریزی کرده بودند و نتیجه‌اش را در سال 2014 با قهرمانی جام جهانی گرفتند.
 
قهرمانی جهان به سادگی به دست نمی‌آید و باید تلاش و برنامه ریزی دقیقی همراه داشته باشد.
 
کاکا در ادامه در خصوص دونگا‌ سرمربی جدید تیم ملی برزیل گفت: دونگا  مربی است که می‌تواند بازیکنان را مجبور کند تا برنامه‌‌ها و تاکتیک‌های او را در زمین پیاده کنند.
 
دونگا به خوبی‌ می‌تواند در تیم مدیریت کند به نظر من این مربی به خوبی می‌تواند برزیل را از این وضعیت نجات دهد و هواداران‌ را با تیم ملی کشورشان آشتی دهد.
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار