معاون اول قوه قضائیه بر نقش مهم این قوه در اجرای عدالت تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد،حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در گردهمایی روسای کل دادگستری‌های کشور در مشهد مقدس با بیان نیازهای قوه قضاییه برای اجرای عدالت افزود: قوه قضائیه نیاز به نیروی انسانی سالم و عالم برای اجرای برنامه دارد.

وی با اشاره به تاریخچه پیروزی انقلاب اسلامی بر رژیم شاهنشاهی و نقش امام راحل در این پیروزی گفت: امروز هم هر قدر تلاش می‌شود جلوی رشد این انقلاب گرفته شود ناموفق هستند و روز به روز قوای تبلیغاتی دشمن کمتر و ضعیف‌تر می‌شود.

معاون اول قوه قضاییه در این گردهمایی که به دعوت معاونت فرهنگی قوه قضاییه برگزار شد، گفت: هدف کار فرهنگی فقط یادآوری عزا و اعیاد نیست بلکه باید به اخلاق الهی متصل باشیم و نیروی انسانی سالم و عالم جز با الهام گرفتن از فرهنگ قرآنی و اسلام ناب شکل نخواهد گرفت.

محسنی اژه‌ای همچنین با بیان اینکه مشکلات خانواده در محیط کار و برعکس اثرگذار است، افزود: معاونت فرهنگی در این قوه راه‌اندازی شده است اما به تنهایی کفایت نمی‌کند و از روسای کل دادگستری استان ها می خواهم در مسائل فرهنگی نقش موثرتری ایفا کنند.

انتهای پیامر/ز

برچسب ها: مشهد ، دستگاه ، قضا ، قوه ، قضاییه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۲۲ مهر ۱۳۹۳
سلام.بروید این حرف ها را به ریاست دانشگاه علوم قضایی بزنید که به جای330 نفر اعلام شده در دفترچه سازمان سنجش چاپ93--180نفر را برای تحصیل انتخاب کردند حتی گزینش دانشگاه هم 330نفر را تعیید کرده بود که بدبختانه ریاست دانشگاه 180 نفر را قبول کردند ...آیا این کار غیر قانونی نیست در دانشگاهی که تربیت کننده مدافعان قانون است....خواهشن نظر بنده را چاپ فرمایید تا رسیدگی شدم.