معاون فنی معاونت بهداشت وزارت بهداشت در سفر به فسا گفت: امنیت سلامت در جامعه مدیون تلاش های کارکنان سیستم بهداشت است و فعالیت در این بخش توفیقی از طرف خداوند متعال برای کارکنان معاونت بهداشت است که باید قدردان آن باشیم .

به گزارش گروه علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا، دکترکوشا که به همراه تیمی به منظور پایش برنامه های توسعه بهداشت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی فسا به این شهر رفته بود، افزود: همدلی نیروها در سیستم بهداشتی بسیار مهم است و اگر کارکنان و مدیران با یکدیگر همدل باشند، مشکلات یکی پس از دیگری حل خواهد شد.

معاون فنی معاونت بهداشت وزارت هدف از ایجاد پنل مدیریت اطلاعات سلامت را که در این دانشگاه برگزار شد، ارزیابی عملکرد حال سیستم بهداشتی و تعیین اهداف مورد نظر در آینده عنوان کرد.

در ادامه جلسه روش تکمیل و اجرای پنل مدیریت اطلاعات سلامت و همچنین تکمیل چک لیستهای پایش مورد بحث و بررسی قرار گرفت و به سوالات مطرح شده از طرف معاون بهداشت، معاون فنی و کارکنان حوزه بهداشت پاسخ داده شد و پیشنهادات آنها برای بهبود، تکمیل و بکارگیری پنل مدیریت اطلاعات سلامت و روش پایش ارائه شد.

گفتنی است، از سوی مسئولین وزارت بهداشت، اطلاعات و شاخص های فوق به صورت دوره ای و نهایتاً در پایان هرسال مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار