معاون خدمات شهری شهرداری تهران از بهره برداری از 5ایستگاه آتش نشانی شهر تهران در صبح روز یکشنبه خبر داد.

به گزارش گروه  اجتماعی باشگاه خبرنگاران مجتبی عبداللهی ، با بیان ابنکه فردا-یکشنبه- 5 ایستگاه آتش نشانی افتتاح می شود، گفت: با افزایش این ایستگاه ها تعداد ایستگاه های آتش نشانی شهر تهران به 112 ایستگاه خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه یک ایستگاه بازسازی و 4 ایستگاه دیگر تازه تاسیس هستند، اظهار کرد: ایستگاه 109 وردآورد، 111 لقمان واقع در جاده مخصوص کرج و روبروی کارخانه مینو، 112 زنجان واقع در خیابان زنجان شمالی و 113 هاشم آباد واقع در محله هاشم آباد به بهره بردای خواهند رسید.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با تاکید بر اینکه ایستگاه 85 جیحون واقع در خیابان جیحون قبلا افتتاح شده بود و در حال حاضر بازسازی شده است، ادامه داد: موقعیت فیزیکی ساختمان این ایستگاه مناسب نبوده و برای بهره برداری بهتر از این ایستگاه نوسازی و بازسازی شده است.

عبداللهی درخصوص 5 ایستگاهی که فردا افتتاح می شوند، اظهار کرد: تمامی این ایستگاه ها از نظر تجهیزات عملیاتی از هر حیث کامل هستند.

وی با اشاره به اینکه طبق برنامه ریزی ها و در صورت تامین منابع تا پایان سال جاری تعداد ایستگاه های آتش نشانی شهر تهران اضافه خواهد شد، افزود: 40 تا 80 درصد این ایستگاه ها آماده شده است و تا پایان سال آماده بهره برداری خواهند بود.
 

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار