بازي" نيما" يك باز ي جذاب ايراني، در سبک آرکید ويژه Iosو Android، Windows Phone كه آخر پاييز وارد بازار گيم خواهد شد .

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بازي نيما از بازي هاي طنز و جذاب ايراني كه در حال حاضر مراحل توليد آن به اتمام رسيده ، در اين بازي از يك كاراكتر دوست داشتني به نام" نيما" استفاده شده كه داستان با محوريتش و مشكلات شيريني كه براي او به وجود مي آيد آغاز مي شود.




نيما پس از فارغ التحصيل شدن از دانشگاه به دنبال يك شغل مي گردد كه سرانجام در يك پيتزا فروشي شروع به كار مي كند و با ديدن يكي از مشتري هاي اين پيتزا فروشي "يك دل نه صد دل عاشق" او مي شود كه در اين ميان داستان هاي هيجان انگيز و طنزي رخ مي دهد.


بازي نيما محصول استوديو بازي ساز ي طراحان سفيد در مشهد است، صادق جبلي سازنده باز ي با اشاره به ويژگي هاي اين باز ي
گفت ؛تیم ما متشکل از خودم و همسرم، خانم مهندس سارا قنادان بوده  و بقیه افراد به صورت قراردادی و پروژه ای بخش هایی از کار رو انجام داده اند ، پروژه نیما از مهر 92 با استفاده از موتور بازي ساز Unity3D , و با گرافيك بالا و داستان جذاب مي تواند مخاطب خود را جذب كند





در برنامه ميان مدت در نظر داريم تا از روي نسخه موبايل نسخه هاي PC نيز توليد شود ، همچنين براي توسعه  برنامه بلند مدت در نظر داريم تا يك انيميشن سريالي زيبا با محوريت اصلي بيانات مقام معظم رهبري(  مدظله العالی ) در خصوص افزايش جمعيت ، تغذيه و سبك زندگي سالم براي دوستاران اين حوزه بسازيم .



پيش بيني ميشود بازي نيما براي سنين +7 سال مناسبه و سعي داريم تا اين بازي را براي جذب همه مخاطبان ارتقا دهيم ، بازي توانايي بي نهايت مرحله  را درا است .



علاوه بر سبك كارتوني و طنز قصه تلاش شده تا از المان هاي ايراني براي كار استفاده شود و همچنين بخشي برای رقابت آنلاین میان بازیکنان تدارک دیده شده است که جذابیت زيادي به بازي داده است .




ويژگي هاي بارز بازي نيما :

گيم پلي جذاب

نوآوري هاي گرافيكي

امكان تغيير شخصيت ها و ابزار ها

مناسب براي همه سنين

انتشار  به زبان هاي: فارسی/ انگلیسی/ عربی/ اسپانیولی/آلمانی/فرانسوی

اين باز ي قرار است تا اواخر پايز امسال وارد بازار گيم ايران شود ما هم به انتظار مي شنيم تا بازي منتشر شود و بازي را مورد نقد و بررسي قرار دهيم با ما باشيد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار