قهرمان کاراته بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: مسابقات این دوره از بازی‌های آسیایی از نظر کیفی در سطح بالایی قرار داشت و نسبت به دوره‌های قبل پیشرفت چشم‌گیری کرده بود.

حمیده عباسعلی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: مسابقات امسال از نظر کیفی خیلی پیشرفت کرده بود، جدا از اینکه از نظر خوراک و تغذیه جالب نبود اما در کل سطح مسابقات نسبت به چهارسال قبل خیلی بهتر شده بود.

بانوی طلایی ایران در بازی‌های آسیایی امسال افزود: حذفم در دوره گذشته باعث شد که انگیزه‌ام را بدست آورم و واقعا جمله "شکست پل پیروزی است" برای من مصداق پیدا کرد به همین دلیل تمام تلاش خود را به کار گرفتم تا بتوانم مدال طلای این دوره از بازی‌ها را بدست آورم که خوشبختانه به این هدفم رسیدم.

وی از حسی که بعد از پیروزی و کسب مدال طلا داشت صحبت کرد و بیان داشت: حس عجیبی داشتم؛ ابتدا بغض کرده بودم که این خوشبختانه تبدیل به خنده شد، همچنین خیلی دوست داشتم این حس خوشحالی‌ام را به مردم عزیزم منتقل کنم که امیدوارم این اتفاق افتاده باشد.

عباسعلی ادامه داد: مطمئنم که دعای مردم عزیزم بدرقه راهمان بوده است که توانستیم خوش بدرخشیم و یک مدال طلا برای کاراته بانوان به دست آوریم.  

قهرمان کاراته بازی‌های آسیایی درباره شرایط روحی خود قبل از مسابقه اظهار داشت: من از نظر روحی خیلی کار کرده و تمام تمرینات را به طور منظم انجام داده بودم که بتوانم طلا بگیرم که خوشبختانه به لطف خدا، توانستم خوش‌رنگ‌ترین مدال را بدست بیارم. تقاضای من به عنوان بانوی قهرمان ایران که 17سال است در این رشته فعالیت دارم و هفت سال عضو تیم ملی بودم از مسئولان ورزش کشورم، مهیا کردن یک شغل خوب برای من و دیگر قهرمانان کشور است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه دانشجوی ترم آخر رشته تربیت بدنی هستم و درآمد خاصی ندارم از مسئولان انتظار دارم که شغل مناسبی برای من و تمام قهرمانان کشور فراهم کنند تا ما هم بتوانیم به گوشه‌ای از آرزوهایمان برسیم.

عباسعلی در پایان ضمن ادای احترام به قهرمانان اصلی این مرز و بوم بیان داشت: بعد از بازگشت از مسابقات به زیارت مزار شهدا رفتیم و این باعث افتخار برای من است که مدالم را تقدیم شهدا کردم چرا که قهرمانان اصلی شهدا هستند.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار