کارلوس دونگا سرمربی تیم ملی برزیل نیمار را لیدر جدید این تیم خواند و گفت: سلسائو در مسیر درستی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت، در جریان بازی تدارکاتی تیم ملی برزیل مقابل تیم ملی ژاپن، نیمار بازوبند کاپیتانی را بر دست داشت و زننده هر 4 گل تیمش در برابر حریف آسیایی بود.

کارلوس دونگا سرمربی تیم ملی برزیل در غیاب تیاگو سیلوا بازوبند کاپیتانی را به نیمار سپرد. وی در مورد س تاره تیم خود گفت: حالا نیمار کاپیتان تیم ما است. او دارای نقش جدیدی در سلسائو شده و نشان داد استحقاق آن را دارد. نیمار از بازی کردن در زمین لذت می‌برد و همانطور که با دوستان خود فوتبال بازی می‌کند، در تیم ملی هم هنرنمایی می‌کند. هرچند دونگا در دیدار مقابل ژاپن 6 تعویض انجام داد اما نیمار تمام 90 دقیقه در زمین حضور ثابت داشت، زیرا دونگا علاقه مند بود کاپیتان جدید تیم گل‌های بیشتری به ثمر برساند. وی در این باره گفت: پس از دیدار تدارکاتی مقابل آرژانتین که نیمار موفق به گلزنی نشد، ترجیح دادم به او فرصت دهم تا با گلزنی‌ها بیشتر انگیزه خود را بالا ببرد.

* برزیل در بهترین مسیر ممکن قرار دارد

دونگا معتقد اس تیم ملی برزیل شرایط بازیابی پس از ناکامی بازی‌های جام جهانی 2014 را با سرعت پشت سر می‌گذارد و کسب 4 پیروزی در 4 دیداری که پس از این رقابت‌ها انجام شد،‌ گواه همین مطلب است.

تیم ملی برزیل از دیگر شرکت کنندگان در بازی‌های جام جهانی 2014، طی یک ماه گذشته بیشتر بازی تدارکاتی برگزار کرده است. سلسائو قصد ندارد دیگر اجازه تکرار نتیجه تاسف بار شکست 7 بر 1 مقابل آلمانن بدهد. دونگا برای محقق شدن این انتظار سخت تلاش می‌کند و حتی از ملی پوشان سابق مانند کاکا هم بهره برده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: برزیل ، سلسائو ، نیمار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار