کرمانشاه؛

افتتاح سومین جشنواره جهانی سنگنوردی "بیستون" با حضور 59سنگنورد از 5 قاره جهان

مسئول اجرایی سومین جشنواره جهانی سنگنوردی بیستون از اسکان 59 سنگنورد خارجی از 13 کشور پنج قاره جهان در کاروانسرای بیستون خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه؛ ابراهیم نوتاش گفت : پیش از این قرار بوددر این دوره از جشنواره جهانی سنگ نوردی بیستون 70ورزشکار خارجیاز 15 کشور جهان حضور پیدا کنند که به دلایل مختلفی نهایتا 59 سنگنورد خارجی موفق به شرکت در این جشنواره شدند.

وی با بیان اینکهسه سنگنورد انگلیسی،دو سنگنوردآمریکایی، دو سنگنورداسترالیایی و دو سنگنورد از فرانسه موفق به حضور در این جشنواره نشدند، از حضور 59 سنگنورد دیگر از کشورهای اتریش، امریکا، فرانسه، نروژ، سوئیس، دانمارک، سوئد، فنلاند، ایتالیا، استرالیا، آلمان، لهستان وتونس در این جشنواره خبر داد.

مسئول اجرایی سومین جشنواره جهانی سنگنوردی بیستون خاطرنشان کرد: این سنگنوردان برجسته خارجی در حال حاضر در محل کاروانسرای عباسی بیستون استقرار یافته اند و تا پایان زمان برگزاری جشنواره در همین محل اسکان خواهند داشت.

نوتاش همچنین از حضور بیش از 120 سنگنورد ایرانی در این جشنواره خبر داد.

وی یادآور شد: از سنگ نوردان استان کرمانشاه نیز بیش از 60 نفر در سومین جشنواره جهانی سنگ نوردی بیستون حضور خواهند داشت.

گفتنی است: مراسم افتتاحیه سومین جشنواره سنگ نوردی بیستون عصر امروز(یکشنبه، 27 مهر) راس ساعت 18 و 30 دقیقه در محل کاروانسرای بیستون برگزار می شود.

انتهای پیام/ش/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.