یزد؛

افزایش 23 درصدی آمار ولادت در 6 ماهه اول سال 93 در ابرکوه

رئیس اداره ثبت احوال ابرکوه گفت: در راستای فرمایشات رهبر مبنی بر افزایش جمعیت، جمعیت ابرکوه نسبت به سال های اخیر 23 درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یزد؛

غلامرضا شفیعی رئیس اداره ثبت احوال شهرستان گفت: تعداد ثبت ولادت ها در 6 ماه اول سال جاری 526 مورد بوده است که این آمار نسبت به سال های گذشته بسیار چشمگیر بوده و به میزان 23 درصد افزایش داشته است.

شفیعی درادامه گفت: یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری (مدظله ) پیر شدن جمعیت ایران در آینده و عدم رشد جمعیت می باشد. ایشان تأکید ویژه ای بر موضوع افزایش جمعیت داشته و این مسئله اهمیت موضوع را به وضوح نشان می دهد.

وی ضمن بیان اینکه سیر رشد جمعیت از سال 90 تا 92 یک روند نزولی داشته است تصریح کرد: در حالی که جمعیت رو به پیری می رود، خوشبختانه در سال 93 مردم شهرستان ابرکوه، مانند همیشه فرامین رهبری را حجت دانسته و در راستای اطاعت از این فرامین قدم برداشتند.

رئیس اداره ثبت احوال ابرکوه اذعان داشت: در راستای افزایش جمعیت در ابرکوه در وحله اول مردم نقش اساسی داشته و بعد از آن نقش مراکز درمانی و بهداشتی و همچنین تلاش مسئولین در راستای ایجاد امکانات مطلوب غیر قابل انکار می باشد.ش
برچسب ها: افزایش ، تولد ، جمعیت ، ابرکوه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.