سومین دوره از اردوهای بصیرتی دانشجویان شاهد و ایثارگر در 5 منطقه کشوری با محوریت استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، فارس، کرمان، مازندران به همت اداره کل امور دانشجویان و ایثارگران دانشگاه جامع برگزار می‌شود.

مهندس کربلایی مدیر کل امور شاهد و ایثارگر دانشگاه جامع در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: سومین دوره از دروه‌های بصیرتی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار می‌شود.

وی گفت: این اردو تحت عنوان سنگربانان بصیرت ویژه خواهران دانشجو شاهد و ایثارگر با محوریت تبیین نقش زن در انتقال بصیرت جامعه و خانواده برگزار می‌شود.

وی افزود: مهارت‌های زندگی، سبک زندگی، مقاومت و نقش بانوان، غرب شناسی و دستاورد‌های انقلاب از جمله مباحث مورد آموزش در این اردوهاست.

وی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های این اردوها منطقه‌ای بودن آن است، خاطرنشان کرد: از استان‌های برگزار کننده درخواست نموده‌اند که تمام توان و مهارت خود را برای اطلاع رسانی و برگزاری باشکوه تر این اردوها بکار گیرند.

شایان ذکر است ثبت نام از دانشجویان واجد شرایط از طریق پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه جامع به نشانی www.uast.ac.ir از 5 تا 10 آبان انجام خواهد شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.