بسیج دانشجویی مدرسه عالی شهید مطهری(ره) رحلت آیت‌الله مهدوی کنی را تسلیت گفت.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، بسیج دانشجویی مدرسه عالی شهید مطهری (ره) در پی رحلت آیت‌الله مهدوی کنی پیام تسلیت صادر کرد.

متن کامل این پیام تسلیت به شرح ذیل است:

« یا أیتها النفس المطمئنه إرجعی الی ربک راضیة مرضیة فادخلی فی عبادی وادخلی جنتی

عروج ملکوتی روح پرفتوح عالم ربانی، مجاهد انقلابی، استاد اخلاق و یار همیشگی ولایت، حضرت آیت الله مهدوی کنی را به پیشگاه حضرت بقیة الله الاعظم، امام خامنه ای و جامعه طلاب و دانشجویان انقلابی و امت حزب الله تسلیت و تعزیت گفته و از درگاه خداوند منان، رحمت، مغفرت و علو درجات معظم له را مسألت می‌نماییم.

آری، باز در آستانه عاشورایی دیگر، حبیب بن مظاهری از میانمان رخت بربست و باز هم حسرت از دست دادن یک عالم مجاهد فی سبیل الله، دلمان را به درد آورد، یاد و خاطره این استاد بزرگوار، همواره در بین طلاب حوزه و دانشجویان دانشگاه زنده خواهد ماند.

این عالم مبارز همان بزرگ مردی است که مدت‌ها در زیر شکنجه‌های بی رحمانه ساواک در راه تولد این انقلاب خستگی‌ها به جان خرید و از اصلی ترین عناصر در وقوع بزرگترین انقلاب تاریخ به شمار می‌رود.

در پیچ و خم‌ها و فراز و نشیب‌های پس از انقلاب هم، همواره در کنار ناخدای کشتی انقلاب، با بصیرت و استقامت بی مثال خود حامی و حافظ اسلام و انقلاب بوده است.

ایشان به ما آموختند که نه تنها در روزهای سخت و مواقع بحران و فتنه‌ها پشتیبان ولی امر خویش باشیم بلکه همواره خود را پاسدار مقام عظمای ولایت بدانیم.

و امروز که در بحبوحه فتن آخرالزمان ، انقلاب اسلامی در گذر از پیچ تاریخی خود و در معرض هجوم شیاطین انس و جن و از درون و برون موردخطر است؛ وظیفه ای به مراتب سنگین تر بر دوش ماست و دشمنان این نظام بدانند  که ما محکم تر و قوی تر از پیش این مسیر را ادامه خواهیم داد و بدانند که اگر مردی از نسل اول انقلاب این جبهه را ترک می کند، نسل های سوم و چهارم، شکوفه‌های تازه و باطراوت، این نونهال انقلاب راه را تا تحقق تمدن نوین اسلامی و ظهور امام مهدی پرشورتر از دیروز ادامه خواهند داد.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار