"مک کانهی" در مراسم سینماتک آمریکایی از سوء تفاهم‌ها و درس‌هایی که فراگرفته صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از ورایتی؛ در مراسم سینماتک آمریکایی که دیشب در هالیوود برگزار شد، "متیو مک کانهی" برخی سوء تفاهم‌ها را روشن کرد و درس‌هایی را که در بیست و دوسال حرفه‌ی بازیگری آموخته با حضار در میان گذاشت.
 
"مک کانهی" گفت: بازی در "تایتانیک" به من پیشنهاد نشده بود.



وی در ادامه گفت: درس شماره یک: فیلمنامه‌ای که ده میلیون دلار خرجش بشود سرگرم کننده از همان فیلمنامه‌ با هزینه‌ی یک میلیون دلاری است.
 
مک کانهی بیان کرد: درس شماره دو: باید خودت را آماده کنی، ساختار به تو کمک می‌کند نقشت را بازی کنی". بعد هم درباره‌ی اینکه چطوری اولین نقشش را بازی کرد، صحبت کرد: "اولین بار با فکر "بازی طبیعی و فی البداهه" فیلمنامه‌ را نخواندم و سر صحنه فیلم حاضر شدم. بعد فهمیدم یک تک گویی دو صفحه به زبان اسپانیایی دارم.

 

سومین درسی که با حضار در میان گذاشت، آوردن بچه‌هایش سر صحنه‌ی فیلم برداری بود. وی در این باره گفت: اوایل حرفه‌ام فکر می‌کردم این کار ایده‌ی خوبی نیست، اما وقتی بچه‌دار شدم آرزو داشتم که بچه‌هایم را سر صحنه بیاورم.
 
برخلاف مراسم‌های پیشین سینماتک آمریکایی، این مراسم به انتقاد‌های تقدیر شونده اختصاص نیافت.
 
هم بازی‌های او در فیلم‌های مختلف از او تقدیر کردند، مثل "کیت هادسن"، "ریسه ویتر اسپون" و "وودی هراسون"، "ساندرا بولاک" در این مراسم حضور نداشت و از طریق ویدئویی ضبط شده، شعری برای "مک کانهی" خواند.

 

"کریستوفر نولانی" فیلمساز درباره‌ی "مک کانهی" گفت: من به "مک کانس" معتقد نیستم، اما فکر می‌کنم به آن چیزی که او می‌گوید خواهیم رسید.
 
در این مراسم گوشه‌ای از فیلم "در میان ستارگان" به کارگردانی "کرسیتوفر نولان" و بازیگری "مک کانهی" نمایش داده شد.
 
"مک کانهی" در ادامه اظهار داشت: از دیدن حرفه‌ی بیست و دو ساله‌ام روی پرده‌ی نقره‌ای لذت می‌برم.
 
همسر، فرزندان، مادر و مادر همسر "مک کانهی" در این مراسم حضور داشتند.
 

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.