این جلسه با حضور حجت الاسلام و المسلمین صالحی منش، مدیر اداره کل ورزش و جوانان و روسای 43 هئیت ورزشی استان صبح امروز در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم؛ استاندار پیش از این جلسه در ساختمان اداره کل ورزش و جوانان حضور یافت و از نزديک با کارکنان اين اداره کل ديدار و گفت‌وگو کرد.

در ابتدای این نشست حلوایی، رئیس هیئت کشتی  به عنوان نماینده ی تمامی روسای هیئت ها با بیان مشکلات، از استاندار در خواست کرد  تا تمامی هئیت ها یک دفتر  مشترک داشته باشند تا به کار های اداری  تمام هئیات رسیدگی شود و همانند دیگر استان های کشور شورای عالی هئیت های ورزشی شکل بگیرد.

عابدی مدیر اداره کل ورزش و جوانان گفت: تا شنبه ی هفته ی جاری بودجه ی تمامی هئیت ها به حساب آنها واریز می گردد، و بودجه ی این هئیت ها از سوی استان به اداره کل ورزش و جوانان تعلق گرفته است.

استاندار هم با تبریک هفته ی تربیت بدنی گفت: زمانی که یک استان در بخش ورزش فعالیت های بسیاری انجام می دهد،در مقابل آمار جرم و جنایت و اعتیاد آن استان کاهش می یابد و اگر ما بتوانیم ورزش را در استان ترویج کنیم وگسترش بدهیم مردم به سمت آن سوق پیدا خواهند کرد.

وی در پایان اشاره کرد: موجودیت استانداری در حال حاضر چندان تعریفی ندارد اما تمامی کارکنان استانداری سعی خود را میکنند تا بتوانند به ورزش استان را توسعه دهند.
 
 
انتهای پیام/ش
برچسب ها: قم ، نشست ، استاندار ، روسا ، هیت ، ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.