سخنگوی کمیسیون آموزش گفت: در جلسه امروز نیلی احمدآبادی که به عنوان وزیر پیشنهادی علوم از سوی دولت به مجلس معرفی شده توضیحاتی را در رابطه با برنامه‌ها و سوابق خود ارائه و به سوالات نمایندگان پاسخ داد.

قاسم جعفری نماینده مردم بجنورد، جاجرم، مانه و سملقان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران در تشریح جلسه امروز کمیسیون متبوع خود گفت: در جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات در رابطه با بحث افزایش ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد صحبت شد و قرار شد که دانشگاه آزاد در رابطه با مجوز رشته‌هایی که ایجاد کرده نظر نهایی خود را اعلام کند در غیراینصورت کمیسیون آموزش مجبور خواهد بود که به این مسئله ورود کند چرا که این اقدام یک سونامی و فاجعه علمی برای کشور است.  
 
وی افزود: بحث دیگری که در کمیسیون آموزش مورد بررسی قرار گرفت شکایت حدود 10 نفر از نمایندگان مجلس از آموزش و پرورش بود که کمیسیون پس از بررسی تصمیم گرفت این شکایت را به قوه قضاییه ارجاع کند.
 
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات همچنین با اشاره به حضور وزیر پیشنهادی علوم تصریح کرد: در جلسه امروز نیز نیلی احمدآبادی که به عنوان وزیر پیشنهادی علوم از سوی دولت به مجلس معرفی شده توضیحاتی را در رابطه با برنامه‌ها و سوابق خود ارائه و به سوالات نمایندگان مجلس پاسخ دادند.

انتهای پیام/

برچسب ها: بررسی ، ارجاع ، شکایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار