با توجه به اینکه شیوه مدیریت و برون ده بیمارستان‌های خصوصی نمره قابل قبول‌تری از بخش دولتی را از آن خود کرده است لذا ضرورت دارد که بیمارستان‌های دولتی نیز در حد رقابت با بخش خصوصی ارتقا یابند.

علی کائیدی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: برایند کاری بیمارستان‌های خصوصی به لحاظ ارائه خدمات و مطلوب بودن کیفیت آن و همچنین نظم و انضباط و مدیریت سطح قابل قبولی دارد لذا باید شرایط به گونه‌ای فراهم شود که بخش دولتی نیز در حد رقابت با بخش خصوصی قرار گیرد، یعنی ضمن تأمین امکانات از نظم و انضباط و مدیریت قابل قبول‌تری نسبت به قبل برخوردار شوند تا شاهد رقابتی سالم در این دو بخش باشیم.

وی تصریح کرد: زمانی که بخش دولتی و خصوصی در ارائه خدمات با یکدیگر رقابت کنند می‌توان به سطح مطلوبی در حوزه سلامت دست یافت. 

وی با بیان اینکه بخش دولتی نیازمند مدیریت صحیح و هدایت منابع و امکانات است خاطر نشان کرد: آنچه مسلم است مشکلات بخش دولتی با تزریق امکانات هم در برخی موارد برطرف نشده است چرا که این حوزه نیازمند مدیریت مناسب و متناسب با پتانسیل‌های این حوزه است که تاکنون دیده نشده است و اگر بتوان رقابتی صحیح در این دو بخش یعنی بخش خصوصی و دولتی فراهم شود زمینه ارتقاء خدمات بخش دولتی راحت‌تر میسر می‌شود. 



انتهای پیام/






اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار