رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: موضع‌گیری نیلی احمد آبادی در رابطه با فتنه 88 در فراکسیون رهروان ولایت صریح نبوده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، "محمدعلی پورمختار" رئیس کمیسیون  اصل 90 مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم ختم پدر نماینده مردم اردبیل در جمع خبرنگاران و در پاسخ به این سوال که آیا نیلی احمدآبادی از مجلس رأی اعتماد می‌گیرد گفت: هنوز چیزی مشخص نیست لذا باید صحبت‌های وی شنیده شود این درحالی است که این وزیر پیشنهادی امروز با لاریجانی دیدار و گفتگو داشته است.   
 
وی همچنین در پاسخ به این سوال که باتوجه به اینکه برخی معتقدند که سوابق وزیر پیشنهادی انقلابی و عملی بوده به نظر شما آیا این برای وزارت علوم کافی است گفت، ملاک اصلی برای مجلس شورای اسلامی موضوع فتنه است و اگر وی اعلام براعت کند و همان کاری که فرجی دانا وزیر سابق علوم انجام می‌داد، انجام ندهد فکر می‌کنم مشکلی پیش نخواهد آمد.  
 
رئیس کمیسیون اصل 90 در پاسخ به این سوال که آیا وزیر پیشنهادی علوم باید اعلام برائت از فتنه را در مجلس اعلام کند تصریح کرد: بله، وی باید برائت از فتنه را اعلام کند، چرا که نمایندگان در رابطه با فتنه از وی سوال خواهند کرد و در این رابطه حساس هستند.  
 
پورمختار ادامه داد: موضع‌گیری نیلی احمد آبادی در رابطه با فتنه در فراکسیون رهروان ولایت صریح نبوده و ارزش‌ها و شخصیت‌ علمی وی برای کلیت کار خوب است اما موضوع فتنه موضوع حساس کشور است و هم مجلس به آن توجه دارد و هم اینکه ممکن است مجددا بعضی از عوامل فعال شوند، از این جهت وزارت علوم نقش اول را دارد، ان شاءالله در این موضوع تصمیم جدی انجام شود.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: دیدار ، وزیر ، علوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار