حجت الاسلام زارعان گفت : نشست های توجیحی در شورای امر به معروف استان برگزار شده که اخلاق مناسب متولین امر با توریستهای خارجی می تواند مبلغ خوبی برای کشورمان باشد

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ، حجت الاسلام محمد زارعان، گفت : دشمن درصدد است تا به شيوه هاي مختلف، حيا و غيرت و شور انقلابي را از نسل جوان بگيرد و يكي از ابزارهاي این کار، شبكه هاي ماهواره اي است.

معاون تشكل هاي مردمي ستاد احياي امر به معروف و نهي از منكر افزود : با وجود ۱۲۰ هزار واحد صنفي که در سطح شهر فعال هستند، نظارت و ارزيابي آنها کار دشواری است علاوه بر اینکه تعدادی از آنها بدون مجوز مشغول به فعالیت هستند.

وی عرضه پوشاک متناسب با تقاضا را غیر قابل انکار دانست وتصریح کرد : در راستای اصلاح پوشش و نوع تقاضای افراد برای پوشش باید اقدامات فرهنگی و ریشه‌ای پس از آسیب شناسی جدی دنبال شود.

حجت الاسلام زارعان با اشاره به اينكه تعداد ۵ هزار و ۲۰۰ هيئت مذهبي در استان اصفهان، فعال است،گفت: شوراي امر به معروف و نهي از منكر با محوريت يك روحاني و مسئولیت اجرایی معتمدین و حضور کلانتری هر محل  ۱۵ منكر رایج و ۱۵ معروف هيئت هاي مذهبي را شناسایی و آن را به هیئت ها ابلاغ کرده است.

معاون تشكل هاي مردمي ستاد احياي امر به معروف و نهي از منكر اصفهان درپایان خاطر نشان کرد: در اين زمينه، نشست هاي توجيهي عفاف و حجاب، ويژه مترجمان و راهنمايان توريست هاي خارجي برگزار شده است و توريست هاي خارجي با رفتار خوب مردم و مسوولان مي توانند مبلغان و سفيران خوبي براي نظام جمهوري اسلامي ايران باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار