نماینده مردم شهرکرد در مجلس گفت: مسئولان کشور باید به وضعیت معیشتی خانوارهای بازنشسته رسیدگی کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، سیدسعید زمانیان‌دهکردی نماینده شهرکرد در تذکر شفاهی خود در صحن علنی امروز (سه شنبه 6 آبان ماه) مجلس، با تسلیت ایام ماه محرم، گفت: مسئولان کشور و سازمان بازنشستگی باید به وضعیت معیشتی بازنشستگان رسیدگی کنند.

نماینده مردم شهرکرد بیان داشت: آیا بازنشستگان با درآمد پایین می‌توانند امرار معاش کنند؟ امروز بازنشستگان از بیکاری فرزندان و درآمد کم رنج می‌برند، چرا فکری به حال بازنشستگان نمی‌شود، آیا بازنشستگان با ماهیانه 700 الی 800 هزار تومان حقوق می‌توانند زندگی کنند؟

زمانیان دهکردی خطاب به رئیس‌جمهور و هیأت دولت تصریح کرد: آیا زمان آن فرا نرسیده که به وضعیت حقوق کارگران و بازنشتگان صنعت فولاد رسیدگی شود؟ این خانوارها برای هزینه‌های مختلف زندگی با مشکل جدی روبرو هستند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس افزود: به وزیر نیرو،‌ شورای عالی آب،‌ سازمان محیط زیست بارها اعلام کرده‌ایم که با احداث سد و انتقال آب شرب مخالف نیستیم بلکه با سوء‌مدیریت کارهای غیرقانونی و غیر کارشناسی و لابی‌گری مخالف هستیم.

وی اظهار داشت: انتظار نمایندگان مردم در خانه ملت این است که واقعیت ها به مردم گفته شود، ‌برخی‌ها در وزارت نیرو مسئله آفرین هستند چرا آنها را برکنار نمی‌کنید، با حفر تونل و تغییر بستر روخانه مخالف هستیم.

نماینده شهرکرد خاطرنشان کرد: آیا وزارت صنعت از وظایف ذاتی خود با خبر است؟ این وزارتخانه باید به مسائل تولید،‌ گرانی لجام گسیخته کشاورزان، دامداران و بیکاران توجه کند.           

پایان پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار