حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی در حاشیه رونمایی از مجموعه آثار مستند آئین‌های عاشورایی گفت: به دلیل حاشیه‌های پیش آمده امروز به همراه وزیر ارشاد در مجلس حضور خواهیم داشت.

 به گزارش خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران؛ حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی در حاشیه رونمایی از مجموعه آثار مستند آئین‌های عاشورایی در جمع خبرنگاران در خصوص حاشیه‌های فیلم سینمایی" قصه‌ها" رخشان بنی اعتماد و "عصبانی نیستم" رضا درمیشیان گفت: در مورد اکران این دو فیلم اجازه دهید که در زمان مناسب‌تری صحبت کنیم ما پیش از این حرفهایمان را زده‌ایم و شما آن را شنیده‌اید و بهتر است حاشیه‌ دیگری برای سینما ایجاد نکنیم.

وی در پاسخ به درخواست استیضاح وزیر ارشاد توسط کمیسیون با هشت محور که گفته می‌شود سینما و برخی فیلم‌ها هم یکی از آن‌هاست، اظهار داشت: چنین چیزی هنوز رسما اعلام نشده و تنها گفته‌اند موارد متعددی در ذهن بعضی از نمایندگان وجود دارد که نمی‌دانم آیا سینما هم جزو این موارد هست یا نه و هنوز متن آن را ندیده‌ام. به هر حال سوال حق مجلس است و ما هم موظف به پاسخگویی هستیم. وزیر ارشاد در خصوص این مسئله سخن خواهند گفت.

وی افزود: ما هم اکنون هم با مجلس شورای اسلامی و هم با بخش‌های دیگر در حال گفتگو و  تعامل هستیم و این گفتگو و تعامل هم از سوی وزیر و هم تیم ما خواهد بود.

ایوبی تصریح کرد: ما ثابت کرده‌ایم که خواهان اکران هر فیلمی به دور از حاشیه هستیم و فکر می‌کنم آرامش سینما به وجود آمده و  این فضا برای همه‌ی ما اصل است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: آنچه که من در مجلس می‌بینم فضای تعامل و گفتگوی دو طرفه است و در حال حاضر هم عازم مجلس برای تفاهم هستیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: ارشاد ، وزیر ، ایوبی ، حاشیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار