معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان شمالی از برگزاری طرح "احسان حسینی" از سوی این نهاد در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد به نقل از اداره روابط عمومي كميته امداد استان؛ برات سلیمی گفت: کمیته امداد استان آمادگی دریافت و توزیع نذورات را بین نیازمندان دارد و مردم خیر می توانند نذورات و قربانی های خود را برای توزیع بین افراد مستحق و نیازمندان به این نهاد تحویل دهند.

وی استفاده از ظرفیت معنوي ایام محرم و صفر برای کمک به نیازمندان با حفظ جایگاه ارزشی احسان حسینی را از اهداف اصلی این طرح عنوان کرد.

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اضافه کرد: با توجه به افزایش برگزاری سفره های اطعام نیازمندان و ادای نذورات در ماه های محرم و صفر، این اقدامات در قالب طرح احسان حسینی در ایام ماه محرم امسال اجرا و سفره های اطعام و نذورات عزاداران حسینی در اکثر مساجد، حسینیه ها سطح استان گسترانیده می شود.

وی با اشاره به همکاری مساجد و مراکز نیکوکاری محله در این طرح گفت: با توجه به اهمیت این موضوع کمیته امداد امام خمینی (ره)، برای ترویج سنت هاي حسنه احسان و نیکوکاري و بهره مندی خانواده هاي نیازمند از ظرفیت ایجاد شده در این ایام، اقدامات لازم را برای اطعام مومنان و محبان اباعبدالله الحسین انجام داده است.

انتهاي پيام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.